Ja...ik speel dat ook weleens ja...
Verwijderd
TFC vind ik in het begin wel ok, maar ik ben het nu wel zat, die sprites vallen ook wel tegen.
"Gewone" HL deathmatch heeft toch wel mijn voorkeur.
Zijn er nederlandse HL clans?
Tijd voor een GOT clan?
"Gewone" HL deathmatch heeft toch wel mijn voorkeur.
Zijn er nederlandse HL clans?
Tijd voor een GOT clan?
mja gewone HL deathmatches zijn ook wel leuk
had een keer iets meer dan 200kills
had een keer iets meer dan 200kills
TF = De Quake versie
TFC= De Half-life versie
Volgens mij gaat het dus de uitbreiding die bij Half-life zit.. (TF voor Quake zuigt)
Trouwens, ik heb ook al een tijdje zitten denken aan een GOT clan voor TFC (Team Fortress Classic, degene die dus bij Half-Life zit) Maar je moet wel een beetje goed zijn uiteraard.. moeten we nog ff bekijken allemaal enzo
TFC= De Half-life versie
Volgens mij gaat het dus de uitbreiding die bij Half-life zit.. (TF voor Quake zuigt)
Trouwens, ik heb ook al een tijdje zitten denken aan een GOT clan voor TFC (Team Fortress Classic, degene die dus bij Half-Life zit) Maar je moet wel een beetje goed zijn uiteraard.. moeten we nog ff bekijken allemaal enzo
Public hiero speelt 1 a 2 uur TFC per dag, je kunt wel nagaan hoe goed ik in dit spelletje ben. HL deathmatchen was ik ooit ook heel goed in, ik rulede ooit supreme op de Demon servers. Toen TFC uitkwam ben ik dat gaan spelen TEAMPLAY RULES.
btw, wat is jou nickname ?? Mijne is "The_Exploited". Ik zit veel op Demon, Gamepoint, XS4ALL en SKYNET.
Members for the GoT TFC Clan sign up here !
btw, wat is jou nickname ?? Mijne is "The_Exploited". Ik zit veel op Demon, Gamepoint, XS4ALL en SKYNET.
Members for the GoT TFC Clan sign up here !
nog nooit half life gespeelt en tfc maar wat ik hoor en wat ik zie ( filmpje van tf2 ) moet tf2 echt een toppertje worden .
Yo public ik doe mee 
Hehe, mijn nick is.. je raadt het al: RemCow
en ik zit alleen op xs4all
Hehe, mijn nick is.. je raadt het al: RemCow
Verwijderd
ik speel 't ook wel, maar is het ook zo bij jullie, dat het online gaming heel erg choppy gaat (en dan niet in de zin van slow hardware maar dat iedereen + jezelf loopt te warpen? DIt is echt #$@#!, want offline doet HL het gewoon normaal.
S N I P E R _ 4 0 0 X
S N I P E R _ 4 0 0 X
ja duh, wat voor een verbinding hebbie?
met isdn draait-ie-redelijk
al had ik liever natuurlijk kabelmodem
met isdn draait-ie-redelijk
al had ik liever natuurlijk kabelmodem
He Public I'm in. TFC rules. Mijn nick is Sandman.
En Remcow ik zit op kabel (bij de casema) en daar wordt je ook niet altijd echt vrolijk van.
En Remcow ik zit op kabel (bij de casema) en daar wordt je ook niet altijd echt vrolijk van.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Sandman ! Ja die naam komt me bekend voor. De mijne jou waarschijnlijk niet maar dat komt omdat ik steeds van naam wissel. Anders word ik namelijk door alle spelers als TFC-god aanbeden
lol.
Tja, het risico dat ik voor TFC-god word aangezien loop ik in ieder geval niet! Ben ik veel te slecht voor!
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
met een 56k, maar ik loop echt niet te warpen bij q3test of tribes of Quake2 met een ping van 600 ms, terwijl HL het al doet bij een ping van 190 ?!?!
Pagina: 1