Ik heb net 1 Philips 19" BRILLIANCE thuis gekregen . Maar als de monitor aan staat dan zie ik 2 horizontaal strepen , 1 boven van het beeld en 1 onder van het beeld . Ik ben toen meten gaan bij mijn leverancie bellen maar hij zegt dat is bij alle 19" flatscreen deze probleem krijgen en bij SONY nog erger . Vertelt hij de waarheid ??? Heb iemand deze monitor ook met deze probleem gekocht ??? Graag reactie , aub . Alvast bedankt .:'(
idd dit zijn de 2 stalen spankabels die de verticale richtstaafjes op hun plaats houden.
''k dacht dat LG hier iets op gevonden had
''k dacht dat LG hier iets op gevonden had
Verwijderd
Verwijderd
ja is inderdaad een nadeel iedere flat crt heeft dit behalve de LG maar dan heb ik liever mn philips met lijntjes....en geloof me ondanks deze lijntjes begin je een platte crt steeds meer te waarderen als welke monitor dan ook... je hebt gewoon ff tijd nodig om aan te wennen.
idd, Is heel normaal, maar die zie je alleen als je een witte achtergrond heb. die dingen zijn als het goed is nog geen 100ste van een millimeter dik.
Maar deze strepen liggen bijna in de middel van de monitor . En ze liggen 15cm van mekaar . Het lijkt erg op pixels fout .
Verwijderd
Ja, en ongeveer 0,001 mm dik, dus ff wennen, dan zie je ze niet meerOp vrijdag 04 mei 2001 18:11 schreef saigon66 het volgende:
Maar deze strepen liggen bijna in de middel van de monitor . En ze liggen 15cm van mekaar . Het lijkt erg op pixels fout .
edit: flexx''s post niet gezien
Beste man, dat hoort bij deze monitoren, je moet toch maar eens wat beter op internet kijken en in de computer bladen lezen, staat het allemaal in.
Pagina: 1