Toon posts:

[BC3] [Iiyama VMP450] beeld na drie keer pas goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude Vision Master Pro 450 uit eind 1998. Nu is het probleem dat het beeld twee keer wegvalt als ik m''n computer aanzet. Wat je ziet is dat het beeld eerst gefocused wordt (dus van te groot beeld naar het centrum) en daarna weer die focus verliest en het beeld wegvalt. Echter elke derde keer doet ''ie het gewoon goed en valt tijdens de uren dat m''n computer aanstaat gewoon goed zijn werk.

Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met het tikken dat de monitor doet als ''ie een bepaalde resolutie kies (ofwel van resolutie wijzigt). Dat het tikken zo hoort weet ik, maar dat het beeld daarna wegvalt, dat hoort niet. Waar kan dit aan liggen en hou is het op te lossen. Het is nl. een strak scherm en doet prima dienst. Thanx.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

je kan toch de on-line helpdek bellen??

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zo een mailtje naar ze sturen als je dat bedoelt.

<toevoeging vorige post>
Ik heb een andere vga-kabel al geprobeerd. Is niet de oorzaak van het probleem.
</toevoeging vorige post>

Verwijderd

Als je m eind 98 gekocht hebt heb je nog net garantie. Zorg wel dat je de garantiekaart hebt ingestuurd. Niet gedaan ? Even Iiyama bellen en om zo''n kaart vragen en dan opsturen met kopie bon. paar dagen later teleplan bellen (gegevens staan op garantiekaart) en afspraak maken...

klaar is kees...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik de monitor van iemand heb overgekocht = dus 2e hands! Met als gevolg dat ik de bon niet meer heb. Ik heb contact opgenomen met Iiyama, ik zal eens kijken wat ik kan regelen met ze.