[BC3] Zeer lage score 3dmark2000 ondanks d8.0 vewrijdert

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een hercules geforce 2mx @ 200/200 en een abit be6-2 met een celeron 566 @ 860 mhzjes.

Vroeger haalde ik met 3dmark 2000 een score van ongeveer 4700. Ik heb een tijdje geleden directx 8.0a geinstalleerd :( en daardoor scoorde ik nog maar 1400 punten :'(
Ik heb nu dus directx 8.0a verwijderd met directx uninstal en 7.0 weer geinstalleerd. Maar ik blijf die lage score houden ook al gebruik ik andere detonator drivers. Momenteel heb ik 6.50 erop.
Wie weet een oplossing ? Ik heb 2 weken gelden al me pc geformateerd dus ik heb eigenlijk niet zo''n zin om dat nu weer te doen :)
directx 8.0a sux en als ik 8.0 installeer crashed mijn pc na een kwartiertje :(

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
DirectX 8 kun je toch niet zomaar verwijderen? Volgens mij moet je daar een aparte prog voor downloaden om het fatsoenlijk weg te krijgen.

Die lage scores zullen waarschijnlijk veroorzaakt worden door restanten van DirectX 8.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Kan way-off zijn hoor maar niet per ongeluk die custom key NV20Emulate over het hoofd gezien als je die gebruikt hebt?

Download my music on SoundCloud

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
Op vrijdag 04 mei 2001 16:41 schreef bitprobe het volgende:
Kan way-off zijn hoor maar niet per ongeluk die custom key NV20Emulate over het hoofd gezien als je die gebruikt hebt?
Was da ? Daar heb ik nog nooit over gehoort.
Directx 8.0a heb ik verwijdert met zo''n speciaal progie die ik hier op gathering.tweakers.net gevonden heb. Blijven er dan toch resten achter ?
Ik heb de detonator gewoon rechtstreeks over de oude drivers geinstalleerd. Is dit goed of moet ik eerst de oude verwijderen ?

Is er trouwens niet een site waar alle detonator drivers beschreven staan op stabiliteit, of ze dual display ondersteunen, voor welke directx versie ze zijn etc ? Er zijn er namelijk zoveel dat ik er niet meer uitkom.

(/me = jhead... zit ff bij een vriend te posten en had niet in de gaten dat hij onder zijn naam was ingelogd :) )

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Welk proggie is dat dan, en waar kan ik het vinden??

• jhead22
  • Niet online
Heb hem gevonden op ftpsearch.lycos.com, zoeken op dxun12.exe

• jhead22
  • Niet online
En als ik naar dxdiag ga geeft hij ook weer dat ik dx 7.0 heb geinstalleerd

• jhead22
  • Niet online
Weet verder niemand een oplossing ?