[BC3] Seizo F77s met Radeon vivo

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Heuh :?
Ik heb gisteren een 21" Seizo f77s gekocht en heb een Radeon vivo 64MB maar nu kan ik mijn resolutie niet hoger zetten dan 1024x1280 zetten op 60Hz......!?:?:?:?:?
Driverprobleem?!
Heb de 99 versie erop nu......

Iemand?

Verwijderd

Welk OS?

Install eens de ini''s van je monitor.

• ScooBY_DoO
Windows MiCRAPlenium!

ini''s installeren?????
wat is dat en wat kan ik ermee.....

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:46
Je moet de driver voor de monitor installeren, anders weet Windows niet welke resoluties/refreshrates je monitor aankan. Als het goed is zit er bij de monitor een cd of diskette met daarop de driver.

• ScooBY_DoO
Zat er dus niet bij
(2e hands gekocht en hij is afkomstig van een faillisement)
maar ik heb bij seizo de inifiles en een screenmanager oid opgehaald.... waren 2 exe filetjes die heb ik geinstalleerd (dosmodus)
en ik ga nu maar ff rebooteh kijken wat er gebeurd

• JungleJim
Je hebt de EIZO CRT Monitor INF/ICM Files for Windows 95/98/Me/2000 nodig (zie www.eizo.co.jp/welcome/support/index.html).

Of die Screenmanager nuttig is weet ik niet, je hebt er geloof ik een speciale kabel voor nodig, tenzij je een Eizo met USB hebt. Die F77S heeft geloof ik geen USB.

Installeren van die INF files doe je door naar eigenschappen van ''display'' te gaan, settings tab, advanced..., monitor tab, en daar kun je de driver voor je monitor veranderen.

• ScooBY_DoO
ja daar heb ik ze gehaald ja........ ik neem aan dat ik dan zelf moet aangeven waar dat stuurprogramma staat....
en ik heb zo''n eng idee dat jij me mag vertellen waar want de file die ik ophaal voert zichzelf uit en waar zet ie dat dan neer!??!

• JungleJim
eizoinf.exe is een ''self extracting archive''. Als je er op dubbelklikt worden alle bestanden in dezelfde directory gezet. (Tip: zet eizoinf.exe dus in een aparte directory, dubbelklik, en klaar).

Dan ga naar de eigenschappen van je beeldscherm, instellingen, geavanceerd, monitor etc, om de nieuwe driver te installeren. Geef de locatie waar de drivers staan aan (dus de directory waar dat eizoinf.exe bestandje uitgepakt is), en volg instructies.
Pagina: 1