Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Stichting eth0
Stichting eth0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Stichting eth0
Verwijderd
Die van mij kan het wel aan de core op 240 maar dan heb ik wel wat extra heatsinks er op.>:)>:) en 5ns geheugenOp vrijdag 04 mei 2001 15:17 schreef NukeZz het volgende:
Mijn Gainward Cardexpert Gf2 MX (Golden Sample) kan stabiel van 190/183 op 220/204. Ik wil de core eens op 240 proberen te zetten, alleen ben ik bang dat ie dat technisch niet aan kan.
Maar wat moet je nou met deze antwoorden. je kan er niet vanuit gaan dat al die gf2mx''en gelijk zijn. En er zijn toch al een x-aantal van die toppics geweest. Of ben ik nou gek.
Met andere woorden vind het geen zinnige toppic.
| I've got permission to color outside the lines |
Stichting eth0
Dit is trouwens nog 1 toppic die ik nog wel enigzins kan waarderen. Maar moest ff ergens spuiwen.
| I've got permission to color outside the lines |
Stichting eth0
Standaard koeling
MSI GeForce 2mx tv-out
Zie onderschrift voor BM
van 175/166 naar 200/195. Hoger gaat ie echt vlekken en stippen geven. Er zit overigens een standaard fannetje op
Je ziet aan mijn sig overigens dat ik hem normaalgesproken op 190/185 heb lopen. Dit om te voorkomen dat ik mijn chipje ''ombreng''. Dat 10 MHz verschil valt nog wel mee namelijk
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
standaard koeling die er op zit...
mem op 220 krijg ik artefacts tijdens scrollen e.d.
486 fannetje op de core geschroeft. Stabiel op 200/200 mhz
Hoger heb ik nog niet geprobeerd.
zie sig
Hij heeft een creative kaartje met DDR ramOp vrijdag 04 mei 2001 17:24 schreef frenkpie het volgende:
[..]
390 mem???
GA FIETSEN MAN!!!
lukt nooit !!!
ookal heb je stikstof koeling da haalt die mem NOOIT !
hij loopt dus op 195 Mhz (eigenlijk), maar dan anders.. begrijp je?
Ik heb ook 5ns, want dat is de Golden SampleOp vrijdag 04 mei 2001 15:51 schreef allstarz het volgende:
[..]
Die van mij kan het wel aan de core op 240 maar dan heb ik wel wat extra heatsinks er op.>:)>:) en 5ns geheugen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ooooohhhhOp vrijdag 04 mei 2001 17:33 schreef Splatter het volgende:
[..]
Hij heeft een creative kaartje met DDR ram
hij loopt dus op 195 Mhz (eigenlijk), maar dan anders.. begrijp je?
wrom zegt ie dat er ff niet bij
een mx heeft toch geen ddr?
zie hier: http://www.3dblaster.com/products/gf2mx/
gr kokkel
Where is it?
mijn mx met blue orb 220/230 stabiel daarboven is het wat afwachten welke game
Verwijderd
kan met de: core tot 186 MHZ
memory tot 186 MHZ
Als ik hem hoger klok, krijg ik in UT rare stippen in mijn beeld en gaat het flikkeren en zo
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Core op 240 en memory op 220
486 cooler op de GPU en de oude heatsink van een Celeron (met wat zagen) op het geheugen geplakt. 1 na hoogste MX score in de lijst van LindaVanKessel
power colour geforce 2mx 400 ddv standaart dus 200/166 met heatsinkje op de kaart.
Ram krijg ik niet hoger dan 175 mhz
@WIN
kan toch wel de L1 bruggen ?Op zondag 06 mei 2001 00:46 schreef Edwin Broeken het volgende:
Ik vraag me toch erg af hoeveel winst je ermee behaalt. Ik heb expres mijn GF2MX en duron700 niet overgeklokt om de simpele reden dat mijn systeem gewoon snel genoeg gaat en overklokken de levensduur van je hardware verlaagt. De enige reden om je CPU te overklokken lijkt mij voormaar helaas is mijn duron niet unlockbaar. heb zelfs achterruitverwarming shit gekocht...
@WIN
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Doe ik nou iets verkeerd of zijn er echt durons die niet te unlocken zijn???
En ik haat nvmax ofzo dat verpest de beeldkwaliteit!!!!