[BC3] s3 laptop videokaart. d3d aan de gang krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:14
ik heb een s3-virge videokaart in mn celeron533 laptop. nou erger ik me dood aan dat ding want hij doet echt gaar met D3D en zelfs directdraw. nou zijn de nieuwste drivers uit 1999[op de site van de maker van de laptop]. en ik wou dus even kijken of er ook een mogelijkheid is om het wel aan de gang te krijgen. nou is het grootste probleem dus om de tv-out er ook bij aan de gang te krijgen. heeft iemand suggesties of tips om dit voor elkaar te krijgen? ik draai win98se want er zijn geen drivers voor win2k.

• Epsilon
  • Laatst online: 12:53

Epsilon

d3d kan je niet op een s3 virge
jammer maar helaas
ondersteunt het gewoon niet, dat is pas de generatie erna, vanaf de riva 128 ed.

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Wat voor S3 Virge is het? GX/DX? Die heeft wel d3d hoor, heb je directx 8 er al opgezet?

• slacksoff
jah. directx8 staat er op. maar sommige spellen doen het gewoonweg niet. bijvoorbeeld AGE OF EMPIRES2 [DDRAW] en GTA2 [D3D] doen het wel. maar zodra ik COSSACKS [DDRAW]wil doen krijg ik errors en black&white deed het ook niet. [ja ik weet dat dat sowiezo ontiegelijk slecht zou lopen] spellen als homeworld en half-life doen het weer gewoon goed

het is volgens mij een DX met 4mb geheugen. [kan nu niet checken. ben windows opnieuw installen]

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
black & white kan wel dat die meer dan 4mb videomem nodig heeft...4mb is nie veel

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17
Ga eens naar www.s3graphics.com en volg instructies in de drivers afdeling.

• slacksoff
Op vrijdag 04 mei 2001 14:37 schreef _JGC_ het volgende:
Ga eens naar www.s3graphics.com en volg instructies in de drivers afdeling.
THANKS! ik zal hier eens mee klooien
Pagina: 1