Toon posts:

[BC3] Leadtek Geforce3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij wordt vandaag verzonden en dan zal ik hem maandag wel binnen hebben. Ik had de kaart 6 weken in preorder staan en ze haden hem nog steeds niet binnen bij die andere winkel, order geannuleerd en gewoon ergens anders besteld die doen hem vandaag op de post :7.

Ze hebben na mij er nog maar 1 op voorraad, die dingen vliegen als warme broodjes over de toonbank en dat met een prijs van Hfl 1300,00 ;(

Verwijderd

en wat wil je hier mee zeggen?

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

hij is er gewoon trots op en dat mag ook best een beetje toch?
alleen issie een beeetje gek in zijn hoofd dattie er 1300 pieken voor neer gaat tellen

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het is veel geld, maar ik zit momenteel zonder videokaart dus laat ik het maar gelijk goed doen

En ik weet dat veel mensen hier heel lang zoŽn kaart in preorder hebben staan. En misschien dat iemand anders de laatste die ze op voorraad hebben graag willen bestellen, dat was eigenlijk de reden dat ik het plaats, niet om stoer te doen met zoŽn kaartje :r

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En misschien dat iemand anders de laatste die ze op voorraad hebben graag willen bestellen, dat was eigenlijk de reden dat ik het plaats
ook handig dat je dan even zegt waar

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 04 mei 2001 14:02 schreef Dennis3 het volgende:
[..]

niet om stoer te doen met zoŽn kaartje :r
Nou........ :9

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Bedankt Dennis3!
IC Solutions, ik had de laatste, maar volgens mij krijgt SWW ze ook snel binnen.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik heb toch liever een Asus.

Ziet er leuker uit :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe komen jullie mensen toch aan et geld om zulke kaarten te kopen.... :(

Ik moet et doen met me baantje in de RAI... :'(

Maarruh, wanneer je dat ding binnen heb wil ik benchies om te zien of dat ding echt zo snel is als iedereen beweert en die |:( 1300 gulden waard is...

En pics zien van Black & white op FSAA 4x4 of dat nieuwe geval tussen 2x2 en 4x4 in.... :9~

Please :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Noway dat je hem maandag hebt...Ptt staakt!

Verwijderd

Topicstarter
LOL, ik wist het wel Edward dat jij wist over welke zaak ik het had 8-), beetje lang wachten he op die Asus.

Die Leadtek heeft ook een hardware diagnostic chip net zoals de Asus, dus letŽs rumble

Dennis

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:41

Sjod

Ik ben goed luisterend

Bij Paradigit hebben ze er nog 2 ook voor Fl 1300,-

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op vrijdag 04 mei 2001 17:09 schreef Dennis3 het volgende:
LOL, ik wist het wel Edward dat jij wist over welke zaak ik het had 8-), beetje lang wachten he op die Asus.

Die Leadtek heeft ook een hardware diagnostic chip net zoals de Asus, dus letŽs rumble

Dennis
Ja, ik ben gelijk ff gaan kijken in de pricewatch wie er de Leadtek verkocht en kwam toen al snel uit bij ICSolutions. ;)

Ik had een kleine voorkeur voor de Asus, maar ze schelen onderling te weinig om er voor te wachten.

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb em binnen en hij laat zich 230/520 klokken.

64 taps anisotropische filtering is schitterend:9~ maar heeft een grote performance hit in combinatie met trilineare filtering, die kan je dan beter op bilinear zetten omdat de oevergangen dan toch niet binnen gezichtsbereik zijn.

Verder werkt anisotropische filtering vanaf de 10.00 drivers alleen na reg.hack, met rivatuner ook instelbaar.

2d is beter dan de GTS op 1600x1200 op is nog steeds een scherp beeld en dat mag in de krant:)

Helaas zit de S3TC bug er nog steeds in, logisch want het ontwerp was al klaar toen die bug in het nieuws kwam, de S3TC fix helpt echter wel aardig.

Niet op voorraad.

Verwijderd

1300,- voor een LEADTEK????

Zijn toch betere opties voor dat geld.

Verwijderd

Ik koop hem volgende maand :) maar kijk nog wel welk merk :) .. weet niet echt welke nou beter is dus ik wacht nog ff

Verwijderd

Ik snap niet waarom iedereen zo zeurt over die prijzen! Videokaarten zijn tegen woordig belangrijker voor je pc dan een processor, iig ze doen meer werk.
De Processors zijn 2 keer zo goedkoop geworden de laatste tijd en videokaarten 2 keer zo duur.

Verwijderd

Edward heb jij hem zelf opgehaald ofzo ?, en hoe ziet 3Dmark2001 eruit ?

Dennis

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nee, door iemand mee laten nemen.

Ik haal nu zo''n 5300 punten in 3dMak2001, met een TBird 1,33 en 2100 DDR.(asusA7m266)

Wat opvalt is dat er weinig verschil zit tussen 16- en 32 bits kleurs, dus geen bandbreedte bottleneck.

Ook in 1280x1024x32 loopt alles, op de naturescene na, vloeiend.

Quincunx is een stap in de goede richting, maar ik speel liever op 1280x1024x32 dan op 1024x768x32 met Quincunx.

M''n mobo loopt nog lang niet lekker, ik denk dat er nog heel wat te verbeteren valt aan de agp miniport drivers voor de AMD 761 chip.

Het heeft absolut nog geen zin (mijn k7ta op 133 is net zo snel en in 3dMark2001 sneller:'() om van 133 sdr naar ddr te gaan (in spellen dan iig) met de huiduge performance van DDR chipsets

Het wachten op de KT266 met een betere rivisie.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Even een beetje off topic: is het verstandig nog ff te wachten op een eventuele Gf 3 GTS/Ultra?

Weet iemand trouwens of met een Gf3 nu mijn PIII 667 (niet oc) de bottleneck wordt?

Verwijderd

Topicstarter
De kaart is snel, maar wil je het er echt uithalen dan is een 1 Ghz of sneller aan te raden, als ik de reviews mag geloven

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 20:07 schreef Schwimmer het volgende:
Even een beetje off topic: is het verstandig nog ff te wachten op een eventuele Gf 3 GTS/Ultra?

Weet iemand trouwens of met een Gf3 nu mijn PIII 667 (niet oc) de bottleneck wordt?
In deze branche is wachten niet verstandig, want als de gf3 ultra op de markt komt, staat z''n opvolger alweer in de startblokken!

Ik dat je beter een snellere processor kunt kopen

Verwijderd

Ik heb die Leadtek voor 1210,- incl btw. Is volgens mij de goedkoopste als ik zo op pricewatch kijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem binnen en heb hem in mijn computer geschroeft.

Als eerste heeft de kaart geen hardware monitoring dus je kunt niet de temperatuur/fan speed/voltage aflezen, ik dacht dat dit er wel op zou zitten zoals de meeste kaarten van Leadtek, kon waarschijnlijk niet voor die prijs |:(

Verder word er Windvd bijgeleverd, helaas levert Leadtek een uitgeklede versie dus geen 5.1 kanaals geluid op je Sblive 5.1 maar max surround sound, kan ook niet voor die prijs denk ik :r, verder worden er diverse kabeltjes bijgeleverd voor tv-out en nog een cd met drivers en alle Geforce3 demoŽs van Nvidia :D

2D kwaliteit is iets beter als mijn oude kaart de Asus V6800 en 3D zoals de Chameleon demo en de Zoltar demo is echt iets wat je gezien moet hebben. 3Dmark2001 en dan vooral de Nature en Pixel shader test is B-)

Na de demoŽs valt eigenlijk alleen nog maar de snelheid en Quinqux op in diverse spellen en ik moet zeggen dat je ook niet teveel daarvan moet verwachten met Quinqux komt er wel een soort waas (blur) over je scherm dus je kunt beter op een hogere resolutie spelen.

Het lijkt wel een mini review :o

Verwijderd

Topicstarter
Squartak, je hebt toch ook geen hardware monitoring chippie erop zitten of wel ?, en welke driver versie gebruik jij ?.

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Op vrijdag 04 mei 2001 16:16 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik heb toch liever een Asus.

Ziet er leuker uit :)
Een hercules heeft mooie kleurtjes

Verwijderd

Ik haal nu zo''n 5300 punten in 3dMak2001, met een TBird 1,33 en 2100 DDR.(asusA7m266)
Standaard op a7v133 met pc 133 (128 mb) looptie hier al 5440 punten en een beetje. (windows 98se)

Iemand riep dat er beter keus was dan leadtek voor dat geld. Wat dan? Leadtek is nix mis mee.

Mocht je zo''n ding ooit kopen trouwens, niet uit je bak halen alsie net gedraait heeft..... koelers worden meer dan 50 graden :-)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 10:10 schreef Dennis3 het volgende:
Squartak, je hebt toch ook geen hardware monitoring chippie erop zitten of wel ?, en welke driver versie gebruik jij ?.
..

Een echte tweaker plakt er een temp sensor op :)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 09 mei 2001 09:54 schreef Squartaq het volgende:

[..]

Standaard op a7v133 met pc 133 (128 mb) looptie hier al 5440 punten en een beetje. (windows 98se)

Iemand riep dat er beter keus was dan leadtek voor dat geld. Wat dan? Leadtek is nix mis mee.

Mocht je zo''n ding ooit kopen trouwens, niet uit je bak halen alsie net gedraait heeft..... koelers worden meer dan 50 graden :-)
Ja mijn A7m266 loopt ongelooflijk slecht, mijn AsusKT7A Via 133a was zelfs sneller ook rond de 5400 5500, ik heb nu de MSI KT266, die ik vanavond es ga proberen.

Niet op voorraad.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:33

TheFruitNerd

iets met fruit

Heeft iemand ook screenshots?
Bijvoorbeeld van Nature(??) en al die andere benches die op je GF2MX niet lukken. :9~

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Oja, degene die nu een LeadtekGF3 zoeken, ik was net bij Alternate en daar lagen er nog een paar op vooraad.

Niet op voorraad.

Pagina: 1