De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Intentionally left blank.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Laatst een tweedehands NEC MultiSync 1510+ voor 1500,00 gekocht!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
www.sharp.nl
Deze monitoren zijn echt top. Veel andere top fabrikanten gebruiken Sharp TFT techniek
Verwijderd
Moet leren typen....
Verwijderd
contradictio in terminisOp vrijdag 04 mei 2001 12:39 schreef evertblom het volgende:
Ik wil een flatscreen gaan kopen voor niet te veel geld. Wat is en goede keuze?
Thanks.
Ben ik het helemaal mee eens, pas zo''n ding bij primafoon gekocht en je kreeg toen ook nog eens fl. 400 korting als je een oude monitor inleverde.Op vrijdag 04 mei 2001 12:49 schreef freak1982 het volgende:
Samsung 570V tft is een lekker scherm. Speel ook je veel spelletjes dan is de keuze voor dit scherm ook goed. 1898 piek kost ie voor een 15" scherm met boxen en mic in de voet
Verwijderd
SUPERRRRERRRRR!!!
Let op dat er een grof verschil is met de 463>4<JT (de 4633 heeft een 2x zo hoge refresh...).
Wij krijgen deze sinds 3 weken inkoop voor ca 3000,= en waarschijnlijk daalt de prijs nof wel...
ik heb sinds een half jaar een 15" Compaq TFTtje...Op vrijdag 04 mei 2001 16:41 schreef Gordijnstok het volgende:
Maar is zo''n scherm nu lekker om een hele dag tegenaan te kijkenIk vondt die van CTX erg mooi, maar hoe is zo''n scherm voor je ogen en kijkt het gewoon fijn gedurende lange tijd? Waar ik op doel is of tft nu niet meer showmonitoren zijn.
ik persoonlijk vindt het wel erg lekker kijken ja, lekker vlak, en geen spiegeling van glas..
Ook krijg ik geen koppijn van deze monitor..(kreeg ik van m''n ctx wel..)