Zo ja, zouden jullie even willen reply''en hoewarm die wordt ? (smartdoctor)
Dit even ter vergelijking...
Dit even ter vergelijking...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
oei..bij mij is die nu al 51 idle...Op vrijdag 04 mei 2001 10:40 schreef Exirion het volgende:
37C idle en 48C stressed meestal
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yupz, precies die heb ik ook. Maar de deluxe versie wordt niet warmer of kouder.Op vrijdag 04 mei 2001 16:25 schreef Basz19 het volgende:
Heb Asus v7700 32mb Pure....
is ook goed
Ik neem aan dat dit je system-temp is ?Op vrijdag 04 mei 2001 16:28 schreef freekweb het volgende:
35 graden
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Niet?
[Specs]