NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Op aanraden van een vriend heb ik de asus V7100 combodeluxe aangeschaft. Dit om al die divxfilms op mij tv te kunne kijken.
Nou, twinview doet niets en als ik bij display tv aanklik krijg ik alleen te zien dat mijn computer geen tv encoder heeft.
Een Dvd en mpegkaart heb ik niet.
Wie kan me helpen, ik weet zelf niet veel van de mogelijkheden van deze kaart.
tnx, vince
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Die manual heb ik al wel tien keer gelezen voordat ik zo''n vraag stel.
Is er niet iemand die ook zo''n kaart heeft en zich niet te goed voelt om een zinnig antwoord te geven?
vince
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik denk dat de aansluiting op de TV kapot is.
Moet toch nog een nieuwe vcr hebben, dus dan maar een met s-video of composite.
Vince
Verwijderd
Dit zal niets met je tv te maken hebben !! De melding staat nl. volgens mij in verband met die andere... ''encoder not found'' of zoiets he ? Ik heb die kaart ook sinds kort en heb precies hetzelfde fouten.Op vrijdag 04 mei 2001 15:59 schreef vincentdeboer het volgende:
Tnx,
Ik denk dat de aansluiting op de TV kapot is.
Moet toch nog een nieuwe vcr hebben, dus dan maar een met s-video of composite.
Vince
Welke drivers gebruik jij ?
Het vreemde bij mij is dat ie in eerste instantie eerst die foutmeldingen geeft, maar als het systeem ff draait doet zowel twinview als de tuner het gewoon goed.
Dus... misschien als je ff wat frut of als je het probeert als je pc al ff draait, doet ie het bij jou ook.
Verder zijn de drivers meegeleverd op de cd (bij mij in ieder geval) ZWAAR KLOTE.
Is die kaart soms stuk ofzo, zoiets kan toch haast niet.
Ik hoop dat je meer geluk hebt, ik weet ondertussen echt niet meer wat ik moet proberen.
Groeten, Vince
Verwijderd
Dus down hier de drivers en nogmaals : met win2k zijn ze (bij mij) perfect.