De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zo hoog als dat er vreemde puntjes cq lijntjes op je scherm verschijnen, dan wel vastlopers..Ik heb zelf een ASUS 7700 Deluxe en ik heb hem overklokt op core 240 en mem 390 ik denk dat de mem nog wel iets hoger kan
ik heb ook de powercolor maar dan gemod met blue orb en heatsinks waardoor hij op deze snelheden loopt:
core =230 (kan hoger)
mem =405
P.s er is zijn geen rare puntjes te bekennen
core =230 (kan hoger)
mem =405
P.s er is zijn geen rare puntjes te bekennen
Turn it off and on again.
Ik heb een PowerColor GF2GTS 32 Mb TV-out. Met de standaardkoeling (recht uit de doos dus) draait hij nu core 200@250 en mem 333@400. Geen problemen op deze snelheden, alles werkt gewoon perfect (en razendsnel
)
Binnenkort komt er een Blue Orb op de core, zodat die verder kan dan 250. Daarnaast komen er Alpha heatsinkjes met Arctic Silver Thermal Adhesive op de geheugenchips, dan kunnen die over de 400 heen... ik heb er nu al zin in!
Binnenkort komt er een Blue Orb op de core, zodat die verder kan dan 250. Daarnaast komen er Alpha heatsinkjes met Arctic Silver Thermal Adhesive op de geheugenchips, dan kunnen die over de 400 heen... ik heb er nu al zin in!