[BC3] matrox mil g400 dh probleem met divx

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik gebruik op dit moment een matrox millenium g400 dh 32 mb, wanneer ik divx afspeel stottert het beeld om de 2/3 seconden.
Dit is een gebruikelijk probleem bij deze kaart als de divx groter is als 700 x 400.

Zijn er gebruikers van deze kaart die dit toch opgelost hebben???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De oorzaak was geloof ik dat de resolutie niet exact deelbaar was door 32 of id.

Ik had het probleem ook met mijn g450.

Er is een patch voor te vinden (voor de g400 maar die werkt ook bij de 450). Ik weet alleen niet meer precies waar. Dat lostte bij mij het probleem op.

Ik zal even kijken of ik hem kan vinden.

edit: gevonden
hier: http://www.tac.ee/~prr/divxg400/

• BC3 Victim
heeft bij mij niet geholpen, heb nu een geforce gekocht.

thnx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Helpt idd niet echt .. blijft bij mij stotteren om de 2 a 3 seconde :( gewoon z''n irri hikje in de film :(

Iemand die een aanvulling op deze of een andere oplossing weet?

* bjck staat open voor alle nuttige suggesties

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

ik had het met dvd toen stond mijn agp op 2x
toen maar voor de lol op 4x agp gezet weg probleem|:(

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Probleem agp staat op 4x en loopt prima .. alleen met divx op de tv schokt hij gewoon .. zo te spitten in het forum blijkt het bij veel mensen voor te komen maar nergens nog een antwoord :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 23:07

CAP-Team

XBL: CAPTeam

HAD ik ook: oplossing: zet de output naar TV op NTSC in plaats van PAL (moet je TV wel aankunnen natuurlijk)
Daarna liep ie weer lekker soepel.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

ik had last dat divx vrij traag liep als m''n multi-monitor [dus 2 apparte desktops] aanstond met de 6.51 drivers... na uitzetten daar van werkte divx weer prfect

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:04
Nooit last van. Heb ''m dan op DVDMax staan met PAL (aanbevolen door....): perfect beeld op breedbeeld TV.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40
mplayer heeft nog weleens de neiging op zn bek te gaan na wat heen en weer spoelen met een DIvXje... constant swappen enzo. ik dnek niet dat je haperen om de 2sec bij de vidkaart moet zoeken...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• BC3 Victim
en een andere player kan ook wonderen doen...

probeer eens BSPlayer, WinDVD, PowerDVD 3.
elk zijn weer beter bij specifieke videokaart/cpu combo''s

Pagina: 1