[BC3] Pokke geluid :(

Pagina: 1
Acties:

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Ik heb nu mijn GF1 6800 DL een half jaartje maar sinds kort heeft de cooler kuren... dan begint ie namelijk een raar ''zeurend'' geluid temaken. Eerst stopte dat wel als ik een beetje in de cooler blies, maar later moest ik de hele kaart eruit halen om het te laten stoppen.

Vandaag had ik dus weer het zelfde probleem maar nu had de kaart eruit halen en schoonmaken ook geen zin meer :(

Nou, behalve dat het een pokke geluid is, weet ik dus niet of dit schadelijk is voor de videokaart...
Mijn vraag is dus ook of dit optelossen valt zonder er een hele nieuwe cooler op te zetten of dat ik hem maar terug moet brengen naar de winkel...

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
iemand? :?

• Xandrios
  • Laatst online: 11:04
haal bij de locale computerboer een nieuwe, kleine fan...''

of sloop er eentje uit een oude 386 ofzo :)

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
hm... is dat verstanbdig om tedoen? ik heb niet zoveel ervaring met videokaarten klooien en ik weet niet of ik daar de garantie mee verneuk....

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ding is toch vet oud

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Even waarzeggen:

Waarschijnlijk een Asus kaart?

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 22:30 schreef Wekkel het volgende:
Even waarzeggen:

Waarschijnlijk een Asus kaart?
je hebt een gave :)
ervaring mee ofzo? :)

Verwijderd

waarschijnlijk zijn de kogellagertjes versleten, dan gaatie uit balans lopen...en trillen...vandaar dat geluid denkik

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Gewoon ff terug met die kaart naar Funprice en vraag een nieuwe koeler...

Of je haalt het beschermplasticje van de koeler en schuit er wat teflon in...ben je wel de garantie van je koeler kwijt, teflon spuiten...liefst niet in de koeler als ie op de kaart is gemonteerd

Of koop een Blue orb...maar zie IRC zou ik zeggen

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op donderdag 03 mei 2001 22:27 schreef funkflex het volgende:
ding is toch vet oud
Als die met ddr heeft dan kan die wel oud zijn maar zeker de beste van de 32 mb kaartjes

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 22:33 schreef DE_Michiel het volgende:

[..]

Als die met ddr heeft dan kan die wel oud zijn maar zeker de beste van de 32 mb kaartjes
is idd een DRR en alles draai er nog prima op dus... :P

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik het dat ook met een Asus V3800 TNT2 TVR. Klinkt alsof er een schaap aan het klaarkomen is in je pc. Ik dacht eerst dat mijn cpu koeler de geest had gegeven.

Kaart eruit, beetje smeren met een of ander en vooral het stof er goed uit blazen. Waarschijnlijk wil ie dan wel weer een half jaartje.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:28

spok9

Groen...

Op donderdag 03 mei 2001 22:24 schreef Sir_Joachim het volgende:
hm... is dat verstanbdig om tedoen? ik heb niet zoveel ervaring met videokaarten klooien en ik weet niet of ik daar de garantie mee verneuk....
Ik zou er een nieuwe op zetten, maar in jou geval kun je denk ik beter terrug gaan naar de winkel.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Stopt het geluid als je je pc op je kant legt? Als je er een schop tegen geeft? Mijn net nieuwe radeon heeft af en toe hetzelfde probleem bij het aanzetten. Ik zet de pc daarna uit, en na het opnieuw aanzetten is de fan opeens stil. Alsof het fannetje van $0.5 opstartproblemen heeft o.i.d.

Verder is het wel slecht dat er tegenwoordig te pas en te onpas door leveranciers van die slechte kwaliteit fannetjes op geplaatst worden. Heb je alleen maar onderhoud aan... :(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1