voor mijn ouders moet ik een computer systeem in elkaar zetten. Ik had alles al uitgezocht, waaronder de monitor. Ik had hiervoor een LG 19" 915FT Flatron gekozen voor 1229 piek. Dit vonden mijn ouders echter een beetje te duur
, dus nu moet ik opzoek naar een goedkopere monitor. Nu kan ik kiezen voor een normale 19" (niet flat dus) of een 17" flatron monitor. Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen, een ''normale'' 19" of een 17" flatron? En welke type en merk monitor zouden jullie nemen?
je moet voor je ouders een pctje inmekaar zetten en dan kiez je een 19" .. je bent gek
tword prolly toch niet voor meer gebruikt dan inet en mail dan heb je weinig aan een 19" pak gewoon een 17" lg van 700 piek oid
blup
Stiekem toch de LG 19" 915FT Flatron kopen
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Verwijderd
Als die "bolle" 19" een beetje goed is (geen noname ofzo) dan moet je die nemen. Immers 19" monitoren zijn immers al aardig plat omdat het makkelijker is om een grote buis plat te krijgen.
ik heb ook nog 2 zusjes die veel gebruik maken van de computer, en niet alleen mail en internet. Maar toch bedankt voor je mening.Op donderdag 03 mei 2001 11:01 schreef Werkeend het volgende:
je moet voor je ouders een pctje inmekaar zetten en dan kiez je een 19" .. je bent gektword prolly toch niet voor meer gebruikt dan inet en mail dan heb je weinig aan een 19" pak gewoon een 17" lg van 700 piek oid
Verwijderd
Persoonlijk zou ik gaan voor een 19"... Groter werkt gewoon prettigerOp donderdag 03 mei 2001 10:58 schreef Master_Egg het volgende:
voor mijn ouders moet ik een computer systeem in elkaar zetten. Ik had alles al uitgezocht, waaronder de monitor. Ik had hiervoor een LG 19" 915FT Flatron gekozen voor 1229 piek. Dit vonden mijn ouders echter een beetje te duur, dus nu moet ik opzoek naar een goedkopere monitor. Nu kan ik kiezen voor een normale 19" (niet flat dus) of een 17" flatron monitor. Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen, een ''normale'' 19" of een 17" flatron? En welke type en merk monitor zouden jullie nemen?
Maar dan wel geen no-name zoals hierboven al gezegd...
ach, het ligt eraan of de 19 inch beetje wel een beetje plat is of niet. Heb ook een flatscreen, en ik zou echt nooit meer iets anders willen (nouja, TFT schermpje dan:9~).
Ik weet niet hoor, maar wat willen ze er verder mee gaan doen dan? Als je naast internet en email ook af en toe wat spelletjes doen, dan vindt ik een 19inch een beetje overkill. Tis wel leuk natuurlijk, maar platter beeld zou ik belangrijker vinden. Bovendien ligt het er dan ook weer aan wat voor videokaart je neemt, want als je wil gamen op 19 inch wil je ook hogere resolutie, dus snellere videokaart. Of ze moeten aan CAD gaan doen ofzo, maar dat lijkt me niet.
Ik weet niet hoor, maar wat willen ze er verder mee gaan doen dan? Als je naast internet en email ook af en toe wat spelletjes doen, dan vindt ik een 19inch een beetje overkill. Tis wel leuk natuurlijk, maar platter beeld zou ik belangrijker vinden. Bovendien ligt het er dan ook weer aan wat voor videokaart je neemt, want als je wil gamen op 19 inch wil je ook hogere resolutie, dus snellere videokaart. Of ze moeten aan CAD gaan doen ofzo, maar dat lijkt me niet.
Pagina: 1