Ik kan deze monitor van iemand overkopen. Diegene was net bij mij, om even te laten zien dat ie goed werkt
. Deze monitor heeft zowel een BNC (eigenlijk 5xBNC) als een SUB-D aansluiting. De eigenaar had hem altijd zonder problemen aangestuurd met een BNC->SUB-D kabeltje. Maar nu bij mij aangekomen was er niet meer dan een storende (en dan echt storend) ''no signal input'' te zien. Met een SUB-D -> SUB-D kabel werkt hij wel goed, dat hoorde ik later nadat de eigenaar dat thuis even had getest.
Duidt dit probleem op een monitor die z''n beste tijd heeft gehad of kan enkel een verotte BNC->SUB-D kabel ook al genoeg zijn? Vooral dat storende ''no signal input'' vond ik behoorlijk vaag. Ik weet niet of dat weg was nadat er een SUB-D -> SUB-D kabel werd gebruikt, maar ik denk het wel.
Duidt dit probleem op een monitor die z''n beste tijd heeft gehad of kan enkel een verotte BNC->SUB-D kabel ook al genoeg zijn? Vooral dat storende ''no signal input'' vond ik behoorlijk vaag. Ik weet niet of dat weg was nadat er een SUB-D -> SUB-D kabel werd gebruikt, maar ik denk het wel.