Betekent dit dat mijn monitor langzaam doodgaat? (ik heb een oude (= 5 jaar oud) monitor van goldstar). Hij piept trouwens heel soms en niet al te hard...
Piept ie alleen als je gezopen hebt?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
haha is het zo''n kreun geluid ? kijk dan of je er een andere monitor dicht op hebt staan
)) en haal hem weg !
Heb ik ook last van met mijn 6 jaar oude Compaq SVGA scherm....even een harde tik tegen de monitor en hij houdt meestal op met piepen....
Ik heb er al jaren last van dus een het is een erg langzame dood....
Ik heb er al jaren last van dus een het is een erg langzame dood....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
das je trafo..
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Oud? Ik heb een NEC MultiSync 5D en die is al wel 10jaar oud ofzo...maar doet het perfectOp woensdag 02 mei 2001 20:48 schreef tolga het volgende:
Betekent dit dat mijn monitor langzaam doodgaat? (ik heb een oude (= 5 jaar oud) monitor van goldstar). Hij piept trouwens heel soms en niet al te hard...
Over die piep: heeft mijn TV soms ook, en TV beneden ook, hoort iemand anders die piep ook? Kan aan je gehoor liggen, niet dat ie dan slecht is, maar dat je gevoelg bent voor bepaalde frequenties oid...iig kan ook gewoon aan je monitor liggen...
Vraag iig aan iemand anders of hij/zij het ook hoort
Verwijderd
Mijn iiyama vnp450 piept de laatste tijd ook met opstarten. Dit zie ik overigens als een klein detail. Doe ik niet zo moeilijk over, want hij doet het voor de rest nog perfect
Verwijderd
Als je een andere verversingsfreq. probeerd is het dan over? Het ligt hoogst waarschijnlijk aan de hoogspanning van het beeldkanon. Als je een Elsa of Ati of Matrox kaart hebt, dan kan je bv. je frequentie 1 hz ophogen. Andere kaarten kan je meestal niet per hz instellen.
Gewoon een kat kopen, die vreet de muis zo op!
Zonder gekheid, mijn nieuwe LG monitor was laatst een dag aan het piepen, terwijl die gewoon uit stond. Na een tik ertegen aan was het wel gelijk over, heel vaag hoor.
Zonder gekheid, mijn nieuwe LG monitor was laatst een dag aan het piepen, terwijl die gewoon uit stond. Na een tik ertegen aan was het wel gelijk over, heel vaag hoor.
Verwijderd
een paar harde klappen kan altijd wel werken.
maar je kan ook proberen door op een lagere resolutie te draaien.
werkte bij mij destijds ook
maar je kan ook proberen door op een lagere resolutie te draaien.
werkte bij mij destijds ook
Pagina: 1