[BC3] USB op beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hee mensjes, ik heb hier een Hyundai Deluxscan 17" staan met een USB ingang(?) staan.
Ik heb t boekie niet meer en geen flauw idee waar t voor kan zijn.
Het is trouwens net zo''n ps/2 poortje.
Dus als je t weet, zeg t maar!

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

een usb-poort ziet er niet net uit als een ps/2-poort. Is Het niet zo dat je je muis+toetsbord in je monitor kunt steken, en dat de verbindingen vergaat via een USB-uplink naar je putter.

Dat zie je tegenwoordig wel vaker bij duurdere monitoren, maar ik heb ze aleen nog maar gezien als USB only. Dan kun je je usb muis en usb toetsenbord ( en alle andere usb-apparaten (camera, web-cam, scanner enzo) gewoon in je monitor drukken, en dan nog ff 1 kabeltje naar je putter en klaar.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik heb net eens ff gekeken, en ik kan zo mn muis erin pluggen (of KB), dus ps/2.
Maar er staat met grote letters in het plastic gebakken USB, maar wat ik dan weer niet kan verteren is het feit dat de "info" verzonden wordt via de vga kabel...?:

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Hoi,

Hoogst waarschijnlijk is die USB aansluiting op he monitor voor het aansluiten op de computer, waardoor je met software de video modes enz kunt aanpassen. Philips heeft ook zoiets, met customax, dan kun je 100% kleur calibreren enz.

Wat vaker gebeurt is dat het een hub is voor verdere verbinding, maar als er maar één port op zit, dan denk ik dat het een poort is om de instellingen aan te passen.

Greetz,

Pascal

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Iemand toevallig nog een boekje over van die kist??
edit:

''T is inderdaad 1 gat waar je het een of ander in kan pluggen, dat van die kleuren calibreren heb ik vaag eens iets van gehoord, ik zal daar eens op gaan zoeken.