Toon posts:

[BC3] Panasonic monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af waar ik een Panasonic monitor kan kopen. Het lijken mij erg goede beeldbuizen en de kwaliteit van Panasonic heeft mij ook nooit teleurgesteld.

Toch staan ze niet in pricewatch!?

Wie kan mij helpen en wat vinden jullie van Panasonic monitoren
www.panasonic.nl

Verwijderd

same here, ik heb 2 17" Panasonic E70 monitoren(voor plaatjes ga je maar The Matrix nog maar een keer bekijken, Neo heeft ze ook op zijn kamer)
Beeld is echt super, zeker beter dan dat van de Iiyama''s op de Universiteit ( pro 400, 410, en nog een 17" model )
De Specs zijn misschien niet zo hoog, maar de rust in het beeld is echt super.

Dus bij het kopen van mijn nieuwe bak, wilde ik er ook graag een 19" bij, die waren echt nergens te krijgen(voor een normale prijs dan, ik heb 1 winkel gevonden en die vroeg veel en was nog uitverkocht ook)

Wel is het zo, dat volgens mij panasonic de crt-monitoren markt uit wil, geen nieuwe modellen, wordt bijna niet meer gelevert ( zei die winkel ). En kijk die web-site nou, de monitoren onder "office-data" nu vraag ik je.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik ze nog vind zijn ze dus zeker een aanrader?

Ik denk dat ik morgen Panasonic even ga bellen.

Verwijderd

Waarom Panasonic?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Waarom Panasonic?
Schijnt dus goed spul te zijn...

Verwijderd

Tja, ik zou als iiyama-fan bijna ''go iiyama'' roepen, maar als je van de huidige problemen hoort dan is dit (op dit moment) even geen alternatief :(

Verwijderd

Topicstarter
Panasonic maakt altijd hele goede spullen!
Ik zou graag zo''n monitor hebben maar ik weet niet waar je ze kan kopen.

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Same here, heb een S70 (17")
Nooit spijt van gehad!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 10:28 schreef Defectiv het volgende:
Same here, heb een S70 (17")
Nooit spijt van gehad!
Waar heb je die gekocht?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bij correct heb ik een jaar geleden een Panasonic monitor gekocht (19")

En ik vind het echt een fantastische monitor. Ik neem geen ander merk meer. Hiervoor had ik een CTX en die vind ik echt veel minder

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:21
Ik heb hier de Panasync 4G (15"). Schijnt een DEMO-model te zijn geweest, maar voldoet prima. Ik moet nog zien welke monitor tot 600 piek over de specs van deze gaat:

640x480 @ 130hz
800x600 @ 100hz (ws hoger, nooit gedaan)
1024x768 @ 85hz
1152x864 @ 75hz
1280x1024 @ 60hz

Dat is precies hetzelfde zoals je die bij de 17" instapmodellen van Pyama ziet...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die Panasonics niet te koop zijn bij webwinkels.

Zal Panasonic daar iets tegen hebben ofzo.

Want nu de kwaliteit van Iiyama niet meer zo best is lijkt mij Panasonic een zeer goed alternatief.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het weekend maar eens zo''n monitor bekijken bij Correct. Die schijnen ze daar te hebben staan

Verwijderd

Topicstarter
Panasonic monitoren staan nu wel in pricewatch. Pc Vergelijk verkoopt ze.

Verwijderd

Ik heb ze inderdaad gezien ze zijn zelfs in prijs verlaagd sinds 08-05-2001. Ze zijn nu echt scherp geprijst. Ik overwweg om er ook een te gaan kopen bij www.pcvergelijk.com (volgens pricewatch is dat de enige dealer).
Pagina: 1