[BC3] Side Bus Mastering Part II (GEVONDEN!!!)

Pagina: 1
Acties:

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
Ik ben een optie om side bus mastering aan te zetten gevonden in de geavanceerde opties. Deze optie zit pas volgens mij bij de detonator drivers versie 7.78 of hoger.
Have fun

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 21:34

Wildfire

Joy to the world!

Even mierenneuken: het heet AGP sidebanding, en dus niet Side Bus Mastering...

Ik ben de optie nog nooit tegengekomen in de Detonators zelf. Alleen maar in GeForce tweakutilities (zoals GeForce Tweak Utility)...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

:? :X post. Topic is "[..] (GEVONDEN!!!)". Maar, wat/waar is die optie dan? Ik gebruik 10.80s en ben die optie nog nooit tegengekomen. Behalve met NVMax. Maar dit werkt alleen als je VGA Bios SBA ondersteunt. In mij geval dus niet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb onlangs ook sba proberen enablen op men asus v7700 32mb pure
Der zat een .14 bios op, maar de enige die in kon vinden dat sba ondersteunde was .13
Dacht dat dit niet zo er zou zijn, FOUT DUS!!!
Heb ''em bijna in de vuilnisbak kunnen kieperen! :?
Een geluk dat M3DZone bestaat, daar hadden ze de correcte gedumpte versie van men bios.
Opletten dus met die sba, ''t is niet al rozegeur en maneschijn!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen