Oke something is up ik kan mijn video in niet besaturen omdat ik die klote cd kwijt ben kan iemand mij die drivers sturen of anders een iso maken en die op een ftp site pleuren want dit is best irri wild netm ijn vaders z''n vecht kunsten op internet zetten maar ja dat gaat niet zonder video in (KLOTE VHS)
heb ik je net ook al geen reply gegeven in mn eigen topic??
www.ati.com en dan bij drivers kun je deze gewoon ophalen!
www.ati.com en dan bij drivers kun je deze gewoon ophalen!
sorry hoor, maar jou manier van spreken (typen) vind ik een beetjeOp woensdag 02 mei 2001 12:38 schreef quicksilver85 het volgende:
Oke something is up ik kan mijn video in niet besaturen omdat ik die klote cd kwijt ben kan iemand mij die drivers sturen of anders een iso maken en die op een ftp site pleuren want dit is best irri wild netm ijn vaders z''n vecht kunsten op internet zetten maar ja dat gaat niet zonder video in (KLOTE VHS)
kun je ff normaal ned. gebruiken ofzo..
JAH MAAR ALS IK BIJ MULTIMEDIACENTRE OP VIDEO IN DRUK DAN KRIJG IK DE VOLGENDE FOUT MELDING:
tHE tv PLAYER FEILED TO INITIALIZE THE VIDEO
eNSURE THE CORRECT VIDEO DRIVERS HAVE BEEN INSTAKKED AND CLODE AND APPLICATIONS WHICH MAY BE PLAYING VIDEO SUCH AS dvd OR WEBTV BEFORE ATTEMPTING TO RESTART TB
tHE tv PLAYER FEILED TO INITIALIZE THE VIDEO
eNSURE THE CORRECT VIDEO DRIVERS HAVE BEEN INSTAKKED AND CLODE AND APPLICATIONS WHICH MAY BE PLAYING VIDEO SUCH AS dvd OR WEBTV BEFORE ATTEMPTING TO RESTART TB
Pagina: 1