[BC3] tv out alweer

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
mensen ik heb een leadtec geforce 2 gts met 64 mb ddr en tv out. deze tvout geeft prima beeld alleen zwart/wit..
ik heb inmiddels alle mogelijke combinaties geprobeerd en het lukt me niet om kleur te krijgen..
ten eerste heb ik verschillende kabels geprobeerd die wel/niet geaard waren, ik heb verschillende scart -> svhs plugjes geprobeerd en ook dat mocht niet baten....
de instellingen zijn goed want die zelfde instellingen werkten op mijn oude geforce 1 en met dezelfde kabel en scart aansluiting...op hetzelfde kanaal van me tv...
nu aan jullie de vragen:
1) wat doe ik fout.....
2) de regenboog computers zegt dat het waarschijnlijk aan mijn voeding ligt dat die 235 watt te weinig is en dat daardoor de chip op de kaart niet genoeg stroom krijgt ofzo...
lijkt me erg vaag....
kan dat uberhaupt en wat voor effect zou dat hebben?
3) wat raden jullie aan ??? :? :? :? :? :? :?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
TVtool ook al geprobeerd ???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
bij mij lag het aan de driver voor mn v-kaart

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmmm... je krijgt zwart/wit beeld te zien als je svhs signaal bekijkt op een AV-kanaal, maar ik denk dat je dat wel wist :)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Heb je op de kaart de tv-out van NTSC op PAL gezet?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Lord_T
ja staat op pal b en nederlands en ook pal g en nederlands getest...
hij staat niet op video kanaal maar op y2c kanaal en daar had ik met mijn vorige kaart dus altijd kleur....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
ohw ja ik heb de officiele drivers van leadtek erop gezet en leadtek gemailed en die mailen terug dat ze het ook niet weten en of ik ze terug wil mailen met de oplossing....

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En als je composiet ipv svhs doet?

• ezwizard
  • Laatst online: 12-05 15:20
Ik denk dat het niet meer dan redelijk is om terug te gaan naar de Regenboog en te vertellen wat je allemaal hebt geprobeerd (ook dat je dus een andere voeding hebt geprobeerd... ;) ) en dat het NIET WERKT !

Dan kunnen ze er niet onderuit om jou iig eenzelfde (soort) kaart te laten proberen... hebben ze jou kaart ook al eens in een systeem van hun daar geprobeerd? En heb je zelf de kaart ook al eens bij iemand anders in zun systeem geprobeerd?

• Lord_T
ja ze ouwehoeren dat ik dan mijn hele systeem moet brengen en dat ze dan gaan kijken of zij het aan de praat krijgen omdat er natuurlijk nog garantie op mijn systeem zit en das best te doen alleen dan ben ik mijn systeem een aantal werkdagen kwijt en das heel irritant...

• ezwizard
mmm tja dan is het toch een kwestie van keuzes maken denk ik...

en bekijk het eens zo;

1) er was een tijd dat je GEEN computer had, en toen wist je je ook te vermaken...
2) er zullen nog vast wel dingen zijn waar je je tijd BETER aan kunt besteden dan alleen aan computers...

maar van de andere kant; been there, seen it, missed it... i know its pathetic but its the truth :)

Verwijderd

Probeer ''m eens aan te sluiten op de EXT1 ingang van je TV.

Ik had dat nl. met een PSX, die gaf alleen z/w-beeld (import spellen). Dit ondanks dat ik een AV-out naar Scart kabel gebruikte. Toen ik ''m op m''n EXT1 aansloot gaf ie wel kleurenbeeld.
Blijkbaar kon alleen m''n EXT1 dat signaal aan.

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Al geprobeerd om een kleuren tv. te gebruiken ipv. een zwart/witte? >:)

Uncomfortable silence can be so loud...

• Lord_T
hehehe als het geen kleuren tv was, dan was ik wel een hele bikkel dat ik er met mijn geforce 1 wel kleur op had :)
maar ja...
ga maar eens kijken wat ze nu weer zeggen bij de regenboog :(

• Lord_T
de regenboog zegt inderdaad dat ze het moeten testen en dat ik mijn systeem 3 tot 5 werkdagen kwijt ben :(

• ezwizard
8-)
Pagina: 1