ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
hij staat niet op video kanaal maar op y2c kanaal en daar had ik met mijn vorige kaart dus altijd kleur....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dan kunnen ze er niet onderuit om jou iig eenzelfde (soort) kaart te laten proberen... hebben ze jou kaart ook al eens in een systeem van hun daar geprobeerd? En heb je zelf de kaart ook al eens bij iemand anders in zun systeem geprobeerd?
en bekijk het eens zo;
1) er was een tijd dat je GEEN computer had, en toen wist je je ook te vermaken...
2) er zullen nog vast wel dingen zijn waar je je tijd BETER aan kunt besteden dan alleen aan computers...
maar van de andere kant; been there, seen it, missed it... i know its pathetic but its the truth
Verwijderd
Ik had dat nl. met een PSX, die gaf alleen z/w-beeld (import spellen). Dit ondanks dat ik een AV-out naar Scart kabel gebruikte. Toen ik ''m op m''n EXT1 aansloot gaf ie wel kleurenbeeld.
Blijkbaar kon alleen m''n EXT1 dat signaal aan.
Uncomfortable silence can be so loud...
maar ja...
ga maar eens kijken wat ze nu weer zeggen bij de regenboog