De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je alleen voor 2d gaat voor matrox gaan, zonder twijfel beste ever.
heb zelf een g400 dual en wil die voor geen goud kwijt.
heb zelf een g400 dual en wil die voor geen goud kwijt.
ik heb zelf ook al een matrox G400 marvel in men 2de computer en ben ook erg tevreden van die kaart. Alleen vind ik dat de matrox voor 3D te ver achterop komt. En die heb ik toch ook wel nodig hoor.
Als de Ge2 MX twinview kan doen met verschillende resoluties onder Windows 2k dan ga ik ervoor denk ik. Maar blijkbaar kan niemand dat bevestigen.
Als de Ge2 MX twinview kan doen met verschillende resoluties onder Windows 2k dan ga ik ervoor denk ik. Maar blijkbaar kan niemand dat bevestigen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet rond deze tijd natuurlijk, misschien als je hem straks (lees: om 11 uur ofzo) weer omhoog schopt dat je meer reacties krijgt!
Zelf heb ik geen idee of je met die GF2 MX 2 resoluties kan draaien. Succes ermee
Zelf heb ik geen idee of je met die GF2 MX 2 resoluties kan draaien. Succes ermee
De Matroxxen zijn de enige die twee verschillende resoluties onder Win2K aankunnen.
Als het zo zit dan wordt het de Matrox G450. Het enige dillema is dan nog men tablet. Ik heb zo''n leuk A6 wacom tabletje met pen. Werkt supercool in photoshop ed. maar ik vraag me af wat dat gaat worden met een dual screen setup. Eigenlijk heb je dan een breed uitgesmeerde desktop die proportioneel totaal niet meer overeenkomt met de grootte van het tablet. Dat wordt wel even aanpassen.
heeft iemand de combinatie tablet en dual screen al eens getest ?
heeft iemand de combinatie tablet en dual screen al eens getest ?
Eigenlijk geef je zelf het antwoord al: je wil per se met twee verschillende reso''s werken, dus dat wordt de G450. Dit werkt echt lekker onder W2K. Met zo''n tablet heb ik geen ervaring. Je kan natuurlijk ook een AGP plus een PCI kaart nemen, dat werkt wel met verschillende resoluties onder W2K geloof ik.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Zou dat zo zijn? Ik kan zo een pci kaartje op de kop tikken. Het zou fantastisch zijn om daar mijn 2e 21 inch mon op te zetten, maar ik heb altijd gedacht dat je pc max 1 videokaart kon hebben. Bovendien: hoe zet ik dan 2 desktops op?
maar is dan het niet beter om gewoon een MX te nemen als primaire AGP kaart en een tweede PCI kaart te steken?
Een goedkope SIS met 4Mb of 8mb moet toch genoeg zijn om een 15" te draaien op 1024*768*32bit, 1152*864*32 moet zelfs mogelijk zijn.
Kan ik dan zonder probleem 2 desktops draaien met verschillende res. onder win2k?
Dan heb ik een dualscreen mét deftige 3D mét verschillende resoluties.
Of doet de G450 het toch nog beter op beeldkwaliteit ?
Een goedkope SIS met 4Mb of 8mb moet toch genoeg zijn om een 15" te draaien op 1024*768*32bit, 1152*864*32 moet zelfs mogelijk zijn.
Kan ik dan zonder probleem 2 desktops draaien met verschillende res. onder win2k?
Dan heb ik een dualscreen mét deftige 3D mét verschillende resoluties.
Of doet de G450 het toch nog beter op beeldkwaliteit ?
Ik werk zelf met een wacom a6 tablet i.c.m. Matrox G400 DualHead.
Ik heb de drivers van het tablet zo ingesteld dat de hele desktop (2 schermen, elk 1024x768) het bovenste gedeelte van het tablet beslaan.
Dit werkt beter dan je hele desktop uitgesmeerd over je tablet.
Ik heb de drivers van het tablet zo ingesteld dat de hele desktop (2 schermen, elk 1024x768) het bovenste gedeelte van het tablet beslaan.
Dit werkt beter dan je hele desktop uitgesmeerd over je tablet.
Pagina: 1