[BC3] Radeon dvd player

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
kun je powerdvd oid niet gewoon gebruiken?

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Hallo dan.... ik was net ff op de ati-site voor die dvd software omdat ik vandaag een dvd-spelertje erbij kocht heb.
Nou zegt ie dat ik de originele cd bij moet hebben maar die heb ik niet omdat ik de kaart overgekocht heb van iemand die die cd nie mer vinden kon! opzich geen probleem want drivers haal ik toch van het net maar nu mis ik dus wel die dvd-software!!
Kan ik ik dat van iemand krijgen misschien>?

alvast thnx

• spok9
  • Laatst online: 09:28

spok9

Groen...

Gewoon powerdvd "kopen", deze is beter dan de ati dvd speler.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

das waar maar ik kan de tv in optie ook niet inschakelen omdat ik die cd niet heb kan niemand een isotje maken of de drivers sturen.

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 07-08 21:22
Op woensdag 02 mei 2001 12:40 schreef quicksilver85 het volgende:
das waar maar ik kan de tv in optie ook niet inschakelen omdat ik die cd niet heb kan niemand een isotje maken of de drivers sturen.
deze kun je dus wel bij ati ophalen... alleen voor het dvd-gedeelte heb je de cd nodig niet voor tv-in.....
En ik heb nu powerdvd ja.... trial versie..!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
[off-topic]
damien, je maakt weinig vrienden hier zie ik ;)
[/off-topic]

greetz daan

Verwijderd

yo en wie is marble? ken ik jou
en btw ik krijg een foutmelding voor de zoveelste keer en die foutmelding is:

tv player failed to initialize the video

Ensure the correct video drivers have been installed and close any applications which may be playing video such as DVD or WEBTV before attempting to restart TV

moet ik hier al die videorecorder aansluiten of niet?

Verwijderd

ik zie het al DAAN hahahaha maar ja sorry nogmaals

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
als je nu duidelijk de situatie uitlegt, en verteld wat je precies doet, en hebt gedaan snappen mensen wat je bedoelt. en kunnen ze je evt. helpen.

want als ik al geen zak van je verhaaltje snap, wie dan wel :)

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 13:23 schreef quicksilver85 het volgende:
yo en wie is marble? ken ik jou
en btw ik krijg een foutmelding voor de zoveelste keer en die foutmelding is:

tv player failed to initialize the video

Ensure the correct video drivers have been installed and close any applications which may be playing video such as DVD or WEBTV before attempting to restart TV

moet ik hier al die videorecorder aansluiten of niet?
uhm dit is een driver probje van de Rage Theather. Ik kon het oplossen door de USB 1.08 drivers te installeren (ja tis vaag ik weet het)
WEB TV hebb je niet nodig voor TV-IN/Video-in

tenminste zo vat ik hem op.

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 01:41 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Hallo dan.... ik was net ff op de ati-site voor die dvd software omdat ik vandaag een dvd-spelertje erbij kocht heb.
Nou zegt ie dat ik de originele cd bij moet hebben maar die heb ik niet omdat ik de kaart overgekocht heb van iemand die die cd nie mer vinden kon! opzich geen probleem want drivers haal ik toch van het net maar nu mis ik dus wel die dvd-software!!
Kan ik ik dat van iemand krijgen misschien>?

alvast thnx
Ik dacht dat je die driver ook van internet kon downloaden hoor, maar ik kan ernaast zitten. Schrijf anders de support aan en zeg gewoon dat de hond op je CD heeft lopen kauwen ofzo.
Pagina: 1