[BC3] Detonator 10.80 probleempie.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo

Ik heb detonator 10.80 geinstalleerd.
Als ik van resolutie verander gaat dit
vrij traag. Langzamer dan met 7.52 en 12.00.

Heeft iemand hier ook last van ? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat noem jij langzaam?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Normaal met 7.52 schakelt de monitor gelijk om als je ''m van Frequentie en Hrtz verandert.

Nu 3 sec ofzo, bleeft blijft ook hangen :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Het kan zijn dat de frequenties met die 10.80 drivers een klein beetje afwijken van die met de andere drivers. Daarom doet je monitor er dan iets langer over om zich op het signaal in te stellen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Het beeld blijft ook even hangen, ik zie alleen een muis of werkbalk.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb zelf een Asus 7700 op een Thunderbird systeem, en in zowel Windows 98 als Windows 2000 heb ik er geen last van. Misschien zit er iets niet lekker in je systeem.

• BC3 Victim
Ik heb hier bij het veranderen van de resolutie geen last van, maar als ik bv mijn kaart wil OC dan blijft ie eventjes hangen en dan vlikkert het scherm even zwart als ie overschakeld. Maar werkt verder allemaal goed.

Pagina: 1