Ik zou het doen!
Daar staan topics genoeg over breedbilletjes
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
Verwijderd
Of zijn opvolger de kv28-FX65 deze heeft ook 100hz en digitalscan vlakke beeldbuis en nieuw silver design kost 2799,-
Ik zou het doen!
Ik hoop niet dat je je beslissing om geen Sony te kopen hebt gemaakt op basis van delfosso''s woorden... Hij is puur pro Panasonic, wat hij mag zijn trouwens.Op woensdag 02 mei 2001 11:56 schreef rammes het volgende:
hmm dus maar beter geen sony.. valt me tegen.
Ik adviseer je naar de winkel te gaan, waar ze Philips, Sony, nog wat andere merken hebben, en als je wilt Panasonic ook. Kijk naar alle tv''s neem je een halve dag de tijd, en kijk welke tv je het meest aanstaat.
Ik heb het ook zo gedaan, daarna wat verkoper prietpraat aangehoord waar je niks aan hebt, en heb mijn keus gemaakt. Als je interesse hebt: het is de Sony kv-28fx60 geworden destijds, 1,5 jaar geleden. Vergeleken met Philips en Panasonic Quintrix beeldbuis, en de Sony was gewoon het mooist.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
ik haat die piep... ach ja.. als de tv een tijdje aanstaat en je kijkt tv.. dan hoor je hem al nie meer.. behalve als je je er aan ergert zoals ik...Op donderdag 03 mei 2001 19:16 schreef Neman het volgende:
De philips modellen hebben de nare eigenschap dat de bekende tv-piep zeer goed te horen is.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
#
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Klopt helaas...de Philips zapt wel het snelst van alle merken! Sony is traaaaag.
Ik vind breedbeeld persoonlijk ''de bom'', veel mooier als 4:3. Het kijkt ook veel prettiger, maar dat merk je pas als je weer opeens naar 4:3 moet kijken... (Zelfde idee als van 100 Hz terug naar 50 Hz, je schrikt je lam). En breedbeeld samen met DVD...
.... Ik weet het ook niet
Panasonic 28tx20pk geloof dat dat het type is. Ik wou hem verleden week kopen maar was niet op voorraad in die winkel.
Maar volgende week komt ie.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
* Abbadon vind het ook een goed idee dat de factor ''zapsnelheid'' in de consumenten testen moet worden opgenomen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.