[BC3] nieuwe breedbeeld tv kopen

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:11

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Hoi,

ikben toe aan een nieuwe breedbeeld tv (Sony denk ik) omdat alles van sony is :P heeft iemand tips wel model tof is? (word gebruikt om dvd te kijken!! geluid loopt via versterker DD dus niet via tv. prijsklasse 2000/2500

gr

rammes

Ik zou het doen!

Verwijderd

Neem een mooie loewe. Wel vanaf 3000,- :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 14:00
En toch ben ik nog steeds niet kapot van de kwaliteit van de breedbeeldbuizen. Ik zie ze afgewogen tegen het aantal uitstaande breedbeeldbuizen (scrabble woord ??) realtief vaak terugkomen met problemen. het lijkt wel alsof ze het toch nog niet helemaal foutloos kunnen.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Kijk eens in het " Audio & Video" forum....
Daar staan topics genoeg over breedbilletjes }:O

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Verwijderd

Ik vind niet alle sony''s mooi.... slecht argument om maar een sony te nemen omdat alles van sony is... een vriend van me heb er ook 1, primabeeld, vet ding, alleen buigt het beeld af zo nu en dan aan de bovenkant van het beeld ...

Verwijderd

Een Sony kv28-fx60 met volledig vlakke beeldbuis en 100hz kost 2199,-

Of zijn opvolger de kv28-FX65 deze heeft ook 100hz en digitalscan vlakke beeldbuis en nieuw silver design kost 2799,-

Verwijderd

Maar eigenlijk kun je beter GEEN Sony kopen. Deze breedbeeld televisies vervormen ernstig en er ligt een soort waas over het beeld!

Panasonic is veel beter vlijm scherp beeld en top kwaliteit check consumenten gids mei 2001

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:11

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hmm dus maar beter geen sony.. valt me tegen.

Ik zou het doen!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 02 mei 2001 11:56 schreef rammes het volgende:
hmm dus maar beter geen sony.. valt me tegen.
Ik hoop niet dat je je beslissing om geen Sony te kopen hebt gemaakt op basis van delfosso''s woorden... Hij is puur pro Panasonic, wat hij mag zijn trouwens.

Ik adviseer je naar de winkel te gaan, waar ze Philips, Sony, nog wat andere merken hebben, en als je wilt Panasonic ook. Kijk naar alle tv''s neem je een halve dag de tijd, en kijk welke tv je het meest aanstaat.
Ik heb het ook zo gedaan, daarna wat verkoper prietpraat aangehoord waar je niks aan hebt, en heb mijn keus gemaakt. Als je interesse hebt: het is de Sony kv-28fx60 geworden destijds, 1,5 jaar geleden. Vergeleken met Philips en Panasonic Quintrix beeldbuis, en de Sony was gewoon het mooist.

.... Ik weet het ook niet

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

De philips modellen hebben de nare eigenschap dat de bekende tv-piep zeer goed te horen is :r. Als je het mij vraagt, niet doen. Panasonic''s zijn erg goed, alleen niet zulke geweldige teletekst mogelijkheden. Maar je kunt niet alles hebben ;).

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 19:16 schreef Neman het volgende:
De philips modellen hebben de nare eigenschap dat de bekende tv-piep zeer goed te horen is :r.
ik haat die piep... ach ja.. als de tv een tijdje aanstaat en je kijkt tv.. dan hoor je hem al nie meer.. behalve als je je er aan ergert zoals ik... :(

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

-Stef-

Slainthe!

Ik ben ook niet kapot van breedbeeld. Nog steeds geen scherp beeld plus dat vervorming ook vaak voorkomt. Ik heb dan ook maar het vertrouwde 4:3 in het groot gekocht. Scheelt een hoop geld. Haarscherp groot beeld op een mooi plat beeldscherm. De TV zelf ziet er ook nog retestrak uit.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
de Philips zapt wel het snelst van alle merken! Sony is traaaaag.
#

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
de Philips zapt wel het snelst van alle merken! Sony is traaaaag.
Klopt helaas... :'( Maar over welke piep hebben jullie het bij een Philips? En is dat bij alle Philipsen?

Ik vind breedbeeld persoonlijk ''de bom'', veel mooier als 4:3. Het kijkt ook veel prettiger, maar dat merk je pas als je weer opeens naar 4:3 moet kijken... (Zelfde idee als van 100 Hz terug naar 50 Hz, je schrikt je lam). En breedbeeld samen met DVD... :9~

.... Ik weet het ook niet

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat ik een hele goede breedbeeld vind is de Panasonic met tau quintrix beeld. Dit beeld is echt super strak.
Panasonic 28tx20pk geloof dat dat het type is. Ik wou hem verleden week kopen maar was niet op voorraad in die winkel.
Maar volgende week komt ie.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:04
JVC is ook goed, zapt helaas ook niet al te snel.

* Abbadon vind het ook een goed idee dat de factor ''zapsnelheid'' in de consumenten testen moet worden opgenomen

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1