[BC3] GeForce 2mx/detonator drivers met tv-out

Pagina: 1
Acties:

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:25
Wie kan mij vertellen welke drivers er tv-out ondersteunen voor een gf2mx en welke de ''beste/snelste'' zijn.

Jammer genoeg werkt de tv-tool niet, want hij trekt het niet zo goed dat ik 2 videokaarten erin heb hangen (of weet iemand daar ook een oplossing voor :?).

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

topic nr. 47843564 ovur de detonators, ik zouw 10.80 gebruike die zijn ovural vrij snel getest en doen ut op mijn geforce2mx ut beste (vinnik, is mijn mening :) ).
en da tv-out, probeer eens voorda je boot je tv-out kabel al in je videokaart en tv te steke, da wil nog wellus helpe, andurs vindt ie vaak geen tv-out jah, das bekend probleem...

Suck6 ermeej :).....

I see dead pixels...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:25
Op dinsdag 01 mei 2001 22:43 schreef jotheman het volgende:
topic nr. 47843564 ovur de detonators, ik zouw 10.80 gebruike die zijn ovural vrij snel getest en doen ut op mijn geforce2mx ut beste (vinnik, is mijn mening :) ).
en da tv-out, probeer eens voorda je boot je tv-out kabel al in je videokaart en tv te steke, da wil nog wellus helpe, andurs vindt ie vaak geen tv-out jah, das bekend probleem...

Suck6 ermeej :).....
Idd topic nr zoveel over drivers, alleen volgens mij nog niet met tv-out. En zowel: shoot me :D

Maaruh, dat met die kabel werkt helaas niet, aangezien hij altijd al aangesloten zit. Toch bedankt!