Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Niemand?
Ik denk dat je je kans op een antwoord verspild hebt door na 12 minuten al te vragen of iemand het weet...
Geef mij maar een Warsteiner.
1 search
2 kijk hier eens [topic=151202]
3 haak niet meteen af bij de search als het eerste het beste topic niet is wat je zocht
2 kijk hier eens [topic=151202]
3 haak niet meteen af bij de search als het eerste het beste topic niet is wat je zocht
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
groot kyro topic <deel 1>
Btw: je hoeft niet altijd een antwoord te verwachten in 10 minuten, een beetje geduld is wel op z''n plaats.
Om antwoord te geven op je vragen:
Ja, hij is snel (in 32bit vergelijkbaar met een Geforce 2 GTS).
Nee, hij heeft geen problemen met DirectX 8, hij ondersteunt alleen sommige functies niet.
En of ie problemen geeft: niet dat ik weet, binnenkort ga ik dit kaartje kopen, dan zal ik er wel achterkomen
.
Btw: je hoeft niet altijd een antwoord te verwachten in 10 minuten, een beetje geduld is wel op z''n plaats.
Om antwoord te geven op je vragen:
Ja, hij is snel (in 32bit vergelijkbaar met een Geforce 2 GTS).
Nee, hij heeft geen problemen met DirectX 8, hij ondersteunt alleen sommige functies niet.
En of ie problemen geeft: niet dat ik weet, binnenkort ga ik dit kaartje kopen, dan zal ik er wel achterkomen
edit:
En toen waren er opeens 4 antwoorden in 2 minuten
.
En toen waren er opeens 4 antwoorden in 2 minuten
Die groot Kyro topic wel gelezen maar dat is me te veel om te lezen
. Maar uiteraard gaat ik mij ook zo''n kaartje halen
...
heeft het toch nut gehadOp dinsdag 01 mei 2001 18:49 schreef Kcinimod het volgende:
edit:
En toen waren er opeens 4 antwoorden in 2 minuten.
Die groot Kyro topic wel gelezen maar dat is me te veel om te lezen
wat zou ik trouwens nog voor mijn diamond TNT2 kunnen vragen? $$$$?
hehe.. ik ben de Kyro topic nu aan het bestuderen.... (IK WILDE GRAAG WAT DIRECTE ANTWOODEN OP MIJN VRAAG
) Maar ik weet haast wel zeker dat ik morgen mijn scoot ff pak om deze op te halen
...
http://www.tweakers.net/aanbod/cat/4Op dinsdag 01 mei 2001 19:00 schreef Copyman het volgende:
wat zou ik trouwens nog voor mijn diamond TNT2 kunnen vragen? $$$$?
kun je je ongeveer orienteren
Is hij al uit dan 
voor die viper kun je nog wel 100 piek vragen
ok ik moet mn typ curcus nog afmaken wil nog wel eens een cijfertje vergeten
sorry
voor die viper kun je nog wel 100 piek vragen
edit:
euh sorry zag in de pricewatch dat hij al wel te krijgen is dus bedankt en dat word bestellen mzzlz
euh sorry zag in de pricewatch dat hij al wel te krijgen is dus bedankt en dat word bestellen mzzlz
ok ik moet mn typ curcus nog afmaken wil nog wel eens een cijfertje vergeten
sorry
voor een viper770 krijg je nog wel f100-150
als je voor een viper770 10-50 piek gaat vragen ben je wel een die-hard super-mongool

oftewel: rond de 150 piek
sorry dat ik misschien een beetje geirriteerd begin te raken, maar als je zelf al weet wat je voor die kaart gaat vragen , waarom vraag je het dan aan ons?Op dinsdag 01 mei 2001 19:17 schreef Copyman het volgende:
als je voor een viper770 10-50 piek gaat vragen ben je wel een die-hard super-mongool![]()
ik heb ff ge-edit check dat maar (zie boven)
Dat van die 150 piek heb ik dus van jouw (bij die http://www.tweakers.net/aanbod/cat/4 weggehaaldOp dinsdag 01 mei 2001 19:19 schreef ETM het volgende:
[..]
sorry dat ik misschien een beetje geirriteerd begin te raken, maar als je zelf al weet wat je voor die kaart gaat vragen , waarom vraag je het dan aan ons?
Tnx
OkeeOp dinsdag 01 mei 2001 19:20 schreef juanp het volgende:
ik heb ff ge-edit check dat maar (zie boven)
point taken ...
Op dinsdag 01 mei 2001 19:32 schreef ETM het volgende:
point taken ...
verkoop hem aan een stomme boer voor 200 piek, en lul wat over supersnel en prachtige 3d beelden, en snel in word 2000
en ze geloven je wel.
heb ik ook gedaan.
heb ik ook gedaan.
Pagina: 1