[BC3] Refresh Rates & Detonators

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal,

Dit weekend heb ik de nwste detonator drivers (combi Asus&Detonators) geinstalleerd, maar nu heb ik alleen nog maar een refresh rate van 60 Hz.
Is hier ergens een fix voor te vinden?

TNX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb ook ong. zo''n probleem gehad met alleen de Asus-drivers. Het enigste wat ik alleen kon doen was de drivers eraf flikkeren en opnieuw installen..:(

Verwijderd

Installeer de de juiste drivers van je monitor, dan kun je de hoogst haalbare refresh rate instellen.
Waarschijnlijk heb je nu een "standaard beeldscherm" driver geïnstalleerd. :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je bij eigenschappen van beeldcherm kijkt, dan Advanced>Tab waar de naam van je kaart staat>Additional Propperties>OpenGL Settings. En daar Virtual Sync uitzetten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op dinsdag 01 mei 2001 18:50 schreef Braadkip het volgende:
Installeer de de juiste drivers van je monitor, dan kun je de hoogst haalbare refresh rate instellen.
Waarschijnlijk heb je nu een "standaard beeldscherm" driver geïnstalleerd. :7
Ja, dat moet je doen! Ik heb een Iiyama VisionMaster Pro 410 :9~ en voordat ik de monitor-drivers had geïnstalleerd, kon ik mijn Asus V6800 Pure GeForce DDR 32MB enkel op Standaard of Optimaal zetten. Maar er is een levensgroot verschil tussen optimaal en 85Hz!

Verwijderd

je moet op www.tweakfiles.com het programma hztool downloaden

dat werkt goed

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat probleem had ik ook, monitordrivers geinstalleerd en meteen opgelost... Wel effe adapterinstellingen op optimaal zetten, maar ja...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1