[BC3] Sony Beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Begin dit jaar heb ik een Sony monitor aangeschaft bij Alternate.
Het beeldscherm bleek in de bovenhoeken zeer onscherp, met name in de linkerbovenhoek. Tevens staat het beeldscherm zeer bol.
Ik heb direct gereageerd en Sony heeft de monitor bij mij opgehaald en gerepareerd. Echter, nadat de monitor na circa 4-5 weken weer bij mij was afgeleverd, zogenaamd gerepareerd, verbaasde het mij dat er geen verschil te zien was met voor de reparatie.
Ik heb dit even aangezien maar dit blijkt toch funest voor je ogen en ik ben nog steeds zeer ontevreden over de kwaliteit van deze monitor.
Het beeldscherm loopt nog steeds flink krom (over de horizontale lijn) en is, met name in de linkerbovenhoek zeer onscherp.
Deze afwijkingen zijn niet in te stellen doormiddel van de geometrieinstelling. Ik noem de weergave ronduit slecht voor een beeldscherm uit deze prijsklasse.

Ik heb meerdere malen contact gehad met Alternate, maar deze blijken het woord service niet te kennen. Iedere keer (5x) beloven ze mij terug te bellen maar helaas, dat gebeurt niet. Bij het Sony Service Center is telefonisch ook niet doorheen te komen, je staat in de wacht en je blijft in de wacht. Lukt het eindelijk iemand te bereiken dan nog is er aan Sony kant ook geen bevredigend antwoord te verwachten.

Ik ben nu knap geërgerd!!!!!
Verschillende meels verstuurt naar beide organisaties, helaas, geen reacties.

Een tip: KOOP NOOIT GEEN SONY MONITOR, DE SERVICE SUCKS!!!

Voor mij in ieder geval nooit geen Sony meer!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hmmm, en ik zat nog wel te denken aan dat mooie zilver/blauw kleurige 24" scherm van Sony..

• BC3 Victim
Niet Doen!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb die Sony 24" bij vobis als showmodel gezien, en het zag er erg gelikt uit hoor :? Hoge dotpitch en scherpte, nette refreshrates en de monitor was ook mooi afgewerkt. Een collega van mij heeft een Sony 17" Trinitron maar ook deze geeft perfect beeld. :?

• BC3 Victim
Hoi,

Die van mij is een G 400 21" (1750,-)
Zo krom als een hoepel!!
Niet recht te krijgen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url]
>> Verplaatst :)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Die van mij is een G 400 21" (1750,-)
????????????????????????????????????????

de G400 is toch 19''??? :?

w00t

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 19:31

DarkSide

theres no place like ::1

Hmm vaag
Heb nooit problemen gehad met mijn sony monotoren.
Ook niet met de service van sony.
Alleen de prijs misschien.
Toegegeven heb nooit mijn monitor hoeven weg te brengen. Maar wel mijn walkman. 2 1/2 later was ie klaar en speelde weer zo goed als nieuw. Vriend van mij had een VAIO laptop. Die was na 11 maanden defect. FF langs badhoevendorp gebracht 3 weken later deed ie het weer.
Prima service.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BC3 Victim
damn lijkt wel een tv, maar als hij stuk zal gaan(hopelijk niet)heb je zeker hoge kosten:r

Pagina: 1