Ik heb thuis nog een Compaq V500 staan, gekregen van iemand omdat ie hem toch niet meer kon repareren. Nu dacht ik dat ik het wel kon en dan mocht ik hem houden... Alleen het is toch erger als ik dacht blijkt nu bij navraag.
Het zit namelijk zo: het snoer waar de beeldinfo doorheengaat is afgesneden en alleen het deel dat aan de monitor zit heb ik nog... Ik dacht: nieuw snoer kopen en klaar
Maar het snoer kan je niet los maken maar het zit vast in de monitor. (Je weet wel dan zie je zo''n rechhoekig blokje zitten aan de achterkant... Geen probleem, zo''n ding heeft een codering dus desnoods soldeer ik dat wel (ok dat is wel een vage oplossing maar het moet werken
), alleen iemand maakte mij attend dat veel monitors hun eigen kleurcodering hebben en dat dat dus niet kan.
En ik kan het dus ook niet oormeten omdat ik maar 1 eind heb 
Nu is mijn vraag dus: hoe kan ik het dan wel fixen? Kan ik gewoon een snoer inclusief aansluiting voor IN de monitor kopen, het hele ding openhalen en dat erin maken. (kep altijd gehoord dat je monitors beter niet uit elkaar kunt halen... maar ja...
) Of kan het anders?? (en beter?/makkelijker)
Het zit namelijk zo: het snoer waar de beeldinfo doorheengaat is afgesneden en alleen het deel dat aan de monitor zit heb ik nog... Ik dacht: nieuw snoer kopen en klaar
Nu is mijn vraag dus: hoe kan ik het dan wel fixen? Kan ik gewoon een snoer inclusief aansluiting voor IN de monitor kopen, het hele ding openhalen en dat erin maken. (kep altijd gehoord dat je monitors beter niet uit elkaar kunt halen... maar ja...
Ik ben fan van dingen