Ik heb in mijn 2e systeem een 3d kaart zitten met een nvidia riva tnt2 chipset. Nu wil ik nie de detonator drivers maar de originele van de fabrikant zelf gebruiken, maar ik weet alleen dat het een viper is, weet iemand wie de fabrikant is?????
Diamond?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yups viper 770 is van Diamond, ga maar naar www.hastec.nl voor de drivers, denk niet dat je nog een diamond site vindt
Waarom wil je de Detonator-drivers niet installeren? Ik denk niet dat Diamond nog drivers maakt voor de Viper. En de drivers van een fabrikant zijn toch gebaseerd op de reference-drivers van de chipset-fabrikant.
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Installeer de hoogste 5.xx detonators van nvidia, valt wel te vinden op het net. Deze geven de beste snelheid voor de TNT2 serie.
kijk eens hier: http://www.diamondmm.com/default.asp?menu=support&submenu=Legacy_Graphics2
Alle diamond producten op een rij. Zelf heb ik een ook een viper 770 op mijn 2e systeem en ik moet wel zeggen dat de detonator drivers veel beter zijn
Alle diamond producten op een rij. Zelf heb ik een ook een viper 770 op mijn 2e systeem en ik moet wel zeggen dat de detonator drivers veel beter zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1