Mijn 2D van me hercules 3D prohpet II GTS is niet echt optimaal. Vooral bij text is het onleesbaar en scrollbalkjes hebben een blurrie kleuren mixje er overheen. Het schijnt dat dat een algemene bug is van de geforce2 maar toen ging ik dus op die site kijken van hercules/guillemot of er een fix was en er stond dus van wel maar het werkt niet weet iemand toevallig goede deto''s of fix voor dit probleem het is heel irri als je gaat fotosjoppuh
2 woorden: Search en Geduld
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Geduld heb ik natuurlijk niet
En search vind ik bijna niets alleen maar mensen die vervelende vragen hebben over wat moet ik nou kopen een x of een y videokaart
Ja, inderdaad. En allemaal mensen die vragen welke Detonator versie het beste isOp dinsdag 01 mei 2001 13:27 schreef WiNKy het volgende:
Geduld heb ik natuurlijk nietEn search vind ik bijna niets alleen maar mensen die vervelende vragen hebben over wat moet ik nou kopen een x of een y videokaart
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En vaak als reactie: UTFS 
[ff serieus]
bij mij is het zo dat vooral de 7xx series een mooi 2D beeld geven, en dat zijn bij mij (hee, wat een toeval
) ook de langzameren 
[/ff serieus]
[ff serieus]
bij mij is het zo dat vooral de 7xx series een mooi 2D beeld geven, en dat zijn bij mij (hee, wat een toeval
[/ff serieus]
En terecht natuurlijkOp dinsdag 01 mei 2001 13:33 schreef Pollewob het volgende:
En vaak als reactie: UTFS
[ff serieus]
bij mij is het zo dat vooral de 7xx series een mooi 2D beeld geven, en dat zijn bij mij (hee, wat een toeval) ook de langzameren
[/ff serieus]
Maar ik vraag niet welke beste is ik vraag met eventuele welke driver/fix kan ik dat 2d probleem verhelpen.
Slechte 2d van de GF is meestal een gevolg van slechte componenten op de kaart en dus niet een driver probleem.
Kijk dit topic maar eens door:
http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html
Kijk dit topic maar eens door:
http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html
de betaler vervuilt
De beeldkwaliteit is niet alleen afhankelijk van de drivers, kennelijk heeft hercules een slechte uitgang op z''n kaarten gesoldeerd.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het lijkt me echt een specifiek probleem van jouw videokaart. Ik heb een Asus 7700, en die heeft met elke driver versie een scherp beeld. Ik gebruik Photoshop vrij vaak, en ik heb nooit problemen.
Kijk nou krijg je serieuse antwoorden waar je wat aan het ipv in het wilde weg ''search'' roepen.
Dank u mense, ik denk dat ik dan maar hard ga sparen voor nieuwe videokaart ofzo.
Dank u mense, ik denk dat ik dan maar hard ga sparen voor nieuwe videokaart ofzo.
Verwijderd
Ik dus ookOp dinsdag 01 mei 2001 13:38 schreef Exirion het volgende:
Het lijkt me echt een specifiek probleem van jouw videokaart. Ik heb een Asus 7700, en die heeft met elke driver versie een scherp beeld. Ik gebruik Photoshop vrij vaak, en ik heb nooit problemen.
Pagina: 1