[BC3] GeForce2 GTS

Pagina: 1
Acties:

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
De GTS kaartjes draaien inmiddels al weer een hele tijd mee, dus er zijn ontzettend veel topics over en het barst van de reviews/vergelijkingen op het www. In de pricewatch kun je alle prijzen vergelijken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

G''dag,

Ik heb momenteel een TNT2 Ultra+Athlon 650 zoals jullie in me sig kunnen lezen, en deze TNT2u moet nodig eens geupgrade worden. Aangezien ik hier geen 1200 gulden aan uit wil geven, zat ik aan een GeForce2 GTS te denken. De Kyro valt sowieso af bij mij, en de MX is toch weer wat te langzaam. De GTS is dan een mooie middenmoot.

Maar nu zag ik dus bij vraag & aanbod een Elsa Gladiac GeForce2 GTS staan, 32 MB DDR voor 450 gulden (OEM). In de pricewatch stond dat ding (retail) voor 720 piek. Waarom is die zo fokking duur? Wat is er zo bijzonder aan tov andere GeForce2 GTS''jes, die 400 a 500 gulden kosten?

En waar zitten allemaal verschillen tussen die GeForce2 GTS''jes? HEt soort geheugen, de hoeveelheid geheugen en de snelheid van het geheugen, maar verder?

Tot slot, wat raden jullie aan, welk(e) merk(en)?

Nog een vraagje tot slot, ik wil graag een TV-out, maar die zit er niet op, daar zijn toch ook aparte kaartjes voor verkrijgbaar? Hoeveel kosten die dan? Ik heb ze nergens in de pricewatch kunnen vinden namelijk.

danx bij voorbaat

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Waarom neem je geen Radeon?

Verwijderd

De GTS kaartjes draaien inmiddels al weer een hele tijd mee, dus er zijn ontzettend veel topics over en het barst van de reviews/vergelijkingen op het www. In de pricewatch kun je alle prijzen vergelijken.
Het probleem is, ik kan nergens duidelijke antwoorden vinden waar alle voor en nadelen van de kaarten staan. Welke heeft nu 32 MB of 64 MB geheugen? Welke heeft 5ns geheugen en welke is sneller? Welke heeft SDR en welke DDR?

Ik heb het liefst gewoon de snelste GeForce2 GTS die er is, welke is dat? En dat mag met 32 MB Geheugen zijn, want 64 MB heeft toch nauwelijks nut (toch?).

En Tony_Montana, ik heb gewoon slechte ervaringen met ATI kaarten..vooral de el cheapo''s, ik weet dat je die niet moet vergelijk met Radeon, maar toch...

ik heb nog nooit 1 probleem gehad met mijn TNT2 Ultra, alle spellen werkten goed. Als ik op mijn Vader''s pc''tje speel met ATI kaart, dan werkt de helft van de spellen niet (goed). Zwarte vlekken door het beeld, alleen op software rendering etc etc.

En ik vind snelheid toch belangrijker als beeldkwaliteit...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Sorry, maar ik denk dat je toch ff goed moet zoeken. Alle vragen op je antwoorden zijn al heel vaak behandeld, en eigenlijk is iedereen nu wel een beetje uitgepraat over de GTS.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

[topic=167742]

blijven die nVidia-zealoten niet steunen.
Pagina: 1