het gaat dus over detonator 6.50, en mijn kaartje is een Riva TNT II m64 (niet de nieuwste en beste dus) en nou ik deze drivers geinstalleerd had kon ik m''n refresh rate ineens niet meer hoger dan 60 hz zetten (anders zwart beeld) en UT kan niet meer fullscreen (dan heb je er zo weinig aan he) plus dat ik nu het windhoos pallette gebruik in spellen. WAAAAAAAAAH! ben er dus niet veel mee opgeschoten. Wat kan ik doen behalve weer de oude drivers nemen?
Ooh, ik draai trouwens windhoos 98 SE
Ooh, ik draai trouwens windhoos 98 SE
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Heb ik ook wel eens,dan moet ik of de monitor drivers opnieuw installeren of simpelweg rebooten!
Monitor stond goed ingesteld. Na rebooten kon ik UnrealTounament wel gewoon spelen (fullscreen), maar na een keer alt-tab was het weer raak. Na een reboot was weer alles goed. Toch vaag... Zijn er nog meer bekende detonator bugs
micheljansen.org
Verwijderd
En dat van die refresh rates klopt geloof ik wel ja. Even powerstrip installeren. Nifty little program
jah, dat werkt dus niet. Je denkt toch niet dat ik het anders gepost had...Wanneer het weer "raak" is, probeer dan Alt/Enter eens.
Full screen!
Powerstrip had ik al, en daarmee ging het niet
Bedankt voor alle reacties, heb nu maar gewoon een beta detonator 7.78 erop gezet, nou doet alles het perfect
micheljansen.org
Pagina: 1