De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
2. Heb je wel gewoon beeld wanneer er ''Out of range'' staat?
3. Hoe heb je de Detonator drivers geinstalleerd?
4. Wat zijn je AGP Bios settings (Aperture Size)? Dit moet minimaal 128 Mb zijn.
Verder weet ik het zo niet.
2. Beeld is helemaal zwart, blauwe rechthoek met in grijze letters ''out of range''. Echt een message van de monitor zelf dus en verder geen normaal beeld
3. Eigenschappen monitor->instellingen->geavanceerd->adapter->wijzigen, lijst van driver, diskette, bladeren naar de map waar de detonator driver in staan en ok klikken.
4. AGP Aperturesize staat op 64, volgens een faq ofzo die ik eerder heb gelezen moest dat ook...weet je zeker dat dat 128 moet zijn? (het kost nogal wat tijd drivers te uninstallen, detonator installen, en weer terug als het nie werkt)
thnx iig
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
stap 1: Display Adapter --> Standard VGA
stap 2: De-installeren van oude video drivers
stap 4: Rebooten
stap 3: Display Adapter --> Detonator 3
stap 5: Rebooten
Je moet eerst naar Standard VGA adapter en dan de oude drivers verwijderen. Zie: www.geforcefaq.com.
Verwijderd
Ik heb nu al 6.50 7.58 en 12.00 geprobeert maar ze geven allemaal hetzelfde probleem
Verwijderd
En de originele drivers van je kaart zet ze op "standaard waarden", denk ik.
Dus: Start Windows op in veilige modus (na installatie van Detonator drivers) en zet je adapter op standaard refresh rate, reboot en klaar.
Het is het proberen waard . .
Verwijderd
Wat ik dan meestal ff doe is Powerstrip installeren, en daar kan je alles netjes ff instellen, dus resolutie met welke frequentie enzo. Tevens kan je met dat proggie je videokaart overklokken. Zoek gewoon ff in google op powerstrip.