Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Quake 2

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe je bij multiplayer quake 2, "rode trekstralen" krijgt. En ik zou graag willen weten hoe je een "time-demo" opstart.

Tnx en Greetz,

Verwijderd

hehe die rode trekstralen :) krijg je door bv. bij xs4all te spelen. tik in je console bind 'key' +hook

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-10 14:05

RD

focus

HEY,

Dat heet een HOOK, maar dat moeten de servers wel ondersteunen, maar dit is bij alle servers wel het geval tegenwoordig. Als je een 3-knops muis hebt is het makkelijk om the middelste knop hier voor te gebruiken.
Je moet in het .cfg file waar alle keys binds instaan, ff invoegen:

bind +hook mous3...ofzoiets, weet het niet meer precies, maar tik hetzelfde in als alle andere bind commandos en dan gewoon +hook erin pleuren.

Als je nu inlogt op een server dan moet je middelste knop dus een hook zijn, druk hem in, schiet je hook weg, naar eeb muur, hou je hem in gedrukt wordt je naar die muur toe getrokken, zodra je de knop los laat val je weer naar beneden.... :)

genoeg info .... :)

GREETZ RD :)

Verwijderd

WHAAA MENSEN DAT IS NIET HOOK, dat is lithium, voor alle info daarover moet je bij plaetwuake etc, zijn

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Dat ding (rode draad) is een grapling hook en het soort spel waarin het wordt gebruikt heet lithium. Hmm, ik gebruik die hook nooit, maar ja....

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

lithium sux!!!!!!

doe dan ctf.

of beter nog battle-ground

Verwijderd

Litium ROCKS!

Die hook is echt kewl.. als je hem weet te gebruiken. Gebruik je hem niet in Lithium, dan kun je het wel schudden.

• DareDevil
  • Laatst online: 20-02 16:29
Waar gaat dit over?

Paradigm: Shift happens.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Quake 2 LithiumII roeleert, en zonder twijfel batlleground en ctf ook..Ieder zijn smaak of niet?
Ik wordt echt ziek van die constante ruzie van lithium is beter of actionquake of quakeworld is beter :r

Can't we all just get along??? ;)

Greetz,

MaveRick

Verwijderd

Vortex FOUT, en wat dachten we van een got q2 competion???

Verwijderd

Ok, de hook is iets speciaal van de lithium mod.
Deze kan je gebruiken door in je config het volgende te zetten:
bind mouse2 +hook

je kan een timedemo opstarten door het volgende te tikken in je console
timedemo 1
dan een demo opstarten bv:
map demo1.dm2

greetz

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-11 19:54
LithiumII is zwaar klote als je het niet kan, het enige wat ik doe is een backflip maken in de lava om vervolgens te smelten...

Anyway ik speel nu toch alleen nog maar Team Fortress
Pagina: 1