Wat doe ik fout ?
system gegevens
Amd 1.33ghz(266)
Abit KT7A
384 mb pc 133
Prophet Geforce 2 mx (retail)
SB Live
Windows 2000 pro
DX 8 en nu DX 8.1
Wat ik wel merk is dat w2k gooit mijn sb live altijd op IRQ 11 en daar zit mijn geforce ook....
alle tips welcome
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als dat niet werkt, kan je proberen om ACPI uit te zetten in Win2K. Daar kan het namelijk ook aan liggen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
sb live drivers ? hebben die drivers ook invloed op de score ?Op dinsdag 01 mei 2001 09:07 schreef Beaves het volgende:
Heb je alle drivers al een keer verniewd? Zoals de nieuwste nVidia drivers, VIA 4-in-1 drivers, laatste SB Live drivers.
Als dat niet werkt, kan je proberen om ACPI uit te zetten in Win2K. Daar kan het namelijk ook aan liggen.
netals wa hlpdesk zei: search
ennuuh Via en det. drivers al geprobeerd ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zo zag ik er ook ongeveer uit LOL!
Dat vind ik ook niet echt een sympathieke reactie. HlpDsK geeft terecht aan dat dit items dagelijkse kost is op GoT en de search jou dus hierbij kan helpen. Verder geef je (voor HlpDsK zijn reactie) ook niet zoveel informatie waardoor wij kunnen zien dat jouw probleem weldegelijk anders is dan alle standaard problemen omtrend 3DMark2001.Op dinsdag 01 mei 2001 19:15 schreef Evil-c het volgende:
HlpDsk niets beters kunnen bedenken? dan klep dicht.
Welke drivers gebruik je dan? En eerlijk gezegd vind ik het nogal merkwaardig dat jouw systeem niet werkt met de detonator drivers. Welke detonator(s) heb je dan geprobeerd? En onder welk(e) OS(sen)?Ik heb alle laatste nieuwe drivers en geen Nvidia det drives omdat met die werkt mijn kaart niet meer,en die sblive is op de 4de pci slot,slot een is leeg...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(