Toon posts:

[BC3] ati radeon 64 mb ddr vivo of tv in/out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij het exacte verschil uitleggen tussen deze 2 kaarten of zijn ze precies het zelfde? Ik wil deze kaart kopen in combinatie met een miro protv-kaart

Verwijderd

zijn het zelfde
vivo = video in\ video out

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het exacte verschil: alleen de naam.....

Kaarten zijn zo identiek dat ik het raar vind dat er een verschillende naam door de winkel aan gegeven wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 19:40 schreef ecteinascidin het volgende:
Het exacte verschil: alleen de naam.....

Kaarten zijn zo identiek dat ik het raar vind dat er een verschillende naam door de winkel aan gegeven wordt.
Wie heeft ervaring met een Pc-kaart (welk merk/type?) bij de radeon vivo. Ik lees nogal over wat problemen, met name bij de Miro. Wat is een goede combinatie?

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 21:09 schreef Jagertje het volgende:

[..]

Wie heeft ervaring met een Pc-kaart (welk merk/type?) bij de radeon vivo. Ik lees nogal over wat problemen, met name bij de Miro. Wat is een goede combinatie?
Waarom een extra TV kaart kopen als je een ViVo wilt hebben :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 21:49 schreef The Dude het volgende:

[..]

Waarom een extra TV kaart kopen als je een ViVo wilt hebben :?
Als ik dvd wil draaien moet dit toch via videokaart of heb ik dan genoeg aan alleen een tv-out

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:29
De Miro PCTV pro kaart is een televisie kaart. Met deze kaart kun je (kabel) tv op je monitor laten zien. Als je DivX wilt afspelen op een TV heb je genoeg aan een TV-out op je normale videokaart. Dus de Radeon Vi/Vo zou hier prima geschikt voor zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 mei 2001 21:24 schreef Wollige het volgende:
De Miro PCTV pro kaart is een televisie kaart. Met deze kaart kun je (kabel) tv op je monitor laten zien. Als je DivX wilt afspelen op een TV heb je genoeg aan een TV-out op je normale videokaart. Dus de Radeon Vi/Vo zou hier prima geschikt voor zijn.
bedankt wollige, die vi van vivo heb ik dus eigenlijk niet nodig, of kan er nog iets zijn waar ik naast de tv-kaart wel de vi nodig heb. Er bestaat volgens mij geen radeon 64 mb met alleen tv- of v-out, dus ik kies maar voor de vivo en de miro, of hebben jullie een andere leuke combinatie voor me

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:29
Je kunt de Video in van de Radeon ook gebruiken om alle tv zenders te ontvangen op je pc. Om dat te doen moet je de video in op een externe videorecorder aansluiten en daarmee kanalen schakelen. Het enige signaal wat de Radeon dan oppikt is het tv-out signaal van de video recorder. Dus als je een video recorder hebt liggen spaart dat een miro tv kaart uit :)
Pagina: 1