Past een blue orb op een Geforce MX en hoe verwijder ik de heatsink van de core en plaats ik hem op de geheugen chips?
Verwijderd
De heatsink kun je verwijderen door de 4 zwarte pinnetjes te verwijderen (pinnetje indrukken en aan de achterkant van de kaart bij elkaar duwen en omhoog drukken). Daarna voorzichtig de heatsink (recht naar boven) eraf trekken. Nu kun je de thermalpaste (een dun laagje) aanbrengen en de BlueOrb erop zetten. Voor meer info: search.
Bedankt voor de info. Als ik zo hoor hoe die bevestiging in elkaar zit denk ik niet dat het mogelijk is om de heatsink op de mem chips te plaatsen!
Nou dat lijkt me stug hoor 
Een MX chippie is toch wel een stukkie groter dan zo''n kleine TB core.
Dus mollen zal niet zo snel gaan..
Gewoon rustig met het spul omgaan.
En dan zal alles wel goed komen lijkt me.
]-[enk..
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Hmm, bedankt! Als het niet lukt dan ga ik binnenkort sleutelhangers verkopen :D!Op maandag 30 april 2001 20:07 schreef Wierdo_NL het volgende:
Nou dat lijkt me stug hoor
]-[enk..
Gewoon alle onderdelen los verkopen. Misschien dat er mensen zijn die nog wat aan die 32 mb mem hebben. Zou het trouwens mogelijk zijn om bij die mx nog eens 32 mb te planten? Gewoon met draadjes aan de kontactjes van de bestaande geheugen chips verbinden :)! Ik denk het niet eigenlijk!
Verwijderd
Je kunt dus NIET je chippie mollen, dat is alleen bij AMDs omdat je heel veel kracht moet zetten (wat hierbij dus niet het geval is) en er zijn zo''n dombos die het fout doen en dan is het dus kapot ja
Verwijderd
Voor je mem kun je kleine heatsinks gebruiken. Die kun je bij www.ocshop.nl wel vinden. Ik zou echter bij www.conrad.nl of een electrowinkel die heatsinks kopen (is veel goedkoper
). Gewoon een laagje thermalpaste aanbrengen met een "credit-card"
en dan superlijm op de hoekjes (een druppeltje, geen klodder) en dan de heatsink erop. Zorg ervoor dat de heatsink mooi recht/plat op de mem staat. Klaar !
Pagina: 1