Is er een mogelijkheid om de refresh rate van mijn monitor op te krikken (17inch funai monitor van 2,5 jaar oud)? want op 1024*786 doet hij maar max 75hz en op 1280*1024 doet hij max 60hz en ik zou toch wel graag een resolutie van 1280*1024 gebruiken.... is dit mogelijk ? zonder al te veel gesoldeer aan de monitor
Verwijderd
Ben toch bang dat je dat niet gaat lukken... Aangezien de limiet niet zozeer in de elektronica zit, maar wel in de buis zelf.
Is er misschien een mogelijkheid om mijn oude XT wat sneller te laten lopen mbv wat gesoldeer ? Ik had gehoopt op een performance die te vergelijken valt met een Thunderbirdje op 900 MHz ...
-
Verwijderd
kweet nie.....ik heb er nog nooit iets van gelezen:?
Maar ik heb ook nog nooit dat mensen hun tv of wat ombouwen om meer hz te krijgen volgens mij is dat bijna onmogelijk:o
Ray
Maar ik heb ook nog nooit dat mensen hun tv of wat ombouwen om meer hz te krijgen volgens mij is dat bijna onmogelijk:o
Ray
Heb ook nog nooit gehoord dat je je refresh rate kunt verhogen
onmogelijk !!!!
een beeldbuis kan maar een bepaald aantal hz aan
de enige mogelijkheid is een nieuwe kopen
:):)
een beeldbuis kan maar een bepaald aantal hz aan
de enige mogelijkheid is een nieuwe kopen
:):)
OK das duidelijk 
Dan maar gaan sparen voor een goede 19 inch monitor
mijne kopen?Op maandag 30 april 2001 20:26 schreef Wild pigeon het volgende:
OK das duidelijk
belinea 106020
Wat moet je ervoor hebbenOp maandag 30 april 2001 20:28 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
mijne kopen?
belinea 106020
Alle proemn in n drek
uhm, dunno eigenlijk;
denk dat ik hem toch hou tot ik na de zomervakantie een flinke upgrade doe
weet trouwens niet wat dat ding nog waard is; hij is in feite nog bijna nieuw (terug van garantie)
denk dat ik hem toch hou tot ik na de zomervakantie een flinke upgrade doe
weet trouwens niet wat dat ding nog waard is; hij is in feite nog bijna nieuw (terug van garantie)
Pagina: 1