[BC3] Kransje op het beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:35

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Ik was dus mijn beeldsherm aan het schoonmaken meteen doekje. Maar er zat kennelijk ergens een heel klein steentje. Nu zit er een een M vormige krans op het scherm. Gelukkig is het maar een heel dun krasje, maar toch krijgt het een regenboog efect. Is het mogelijk om he weg te halen? Met spul om krassen van brillen te halen?

Ik heb en 22" iiyama monitor

-

Verwijderd

das heeeeeeeeeeeeeeeeel kut

probeer her eruit te poetsen

of op te vullen met van dat kristalwax

Verwijderd

Neeee, niet poetsen met spul! |:(

Daar krijg je spijt van en zeker met een 22"

Ik heb gisteren een monitor gezien waar iemand met commandant op had zitten poetsen.
Zat eerst een klein krasje op en nu een grote, gladde vlek.

Verwijderd

argh, commandant |:(
Nee, je kunt het proberen op te vullen met van dat spul voor cd krasje of krasjes op je mobieltje. Maar het is nog maar de vraag of dat lukt, want de krasjes zijn zeer ondiep en het zal dus eerder een dikke knoeiboel worden met nog meer regenboogeffecten...

Ga het er in elk geval niet uit poetsen, want dan poets je de reflecterende laag eraf (hetzelfde wat die mafkees met zijn commandant heeft gedaan).

Eigenlijk kun je het gewoon het beste laten zitten... dikke pech gewoon...

Verwijderd

ja das genaaid....heb eigenlijk spijt dat ik oot mijn beeldscherm schoon heb gemaakt...ging eroverheen met een stofdoek....en toen in eens ook 10 dunne krasjes....zwaar irri :r......en Iiyama reageert dan van ja we kunnen het niet vaak genoeg zeggen dat die beeldschermen gevoelig zijn.....nou ik vind ze wel waar gevoelig....konden ze er niet nog een soort glas laag overheen doen:9
dus gewoon :'(
snik snik

Ray

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tja... ik doe alles|:( met mijn beeldscher, maar geen krasjes.. okok.. is dan ook geen 22" :'( maar ok...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:12

spok9

Groen...

Gewoon laten zitten en jezelf heel hard |:(. Je kan er toch niet aan doen, krasje is te ondiep.

Je kan trouwens wel het krasje wat groter maken met een mes en um dan opvullen >:)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

96% alcohol halen bij de apotheek en met een zakdoekje,, verdampt meteen.. geen strepen, geen krassen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind het argument van Iiyama met al die problemen ook belachelijk. Ik heb zelf een 4 jaar oude VM Pro 17, en dat ding maak ik elke week schoon met wat spiritus op een papieren zakdoekje of keukenrol. Nog geen enkel krasje, en zo hoort het ook. Die coating van de nieuwe modellen is gewoon belachelijk kwetsbaar :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik doe het altijd gewoon met glassex! veradampt ook meteen! :) En gewoon met wc papier!
Pagina: 1