Hallo,
Ik ben van plan om een TV kaart te gaan kopen en over een tijdje ook een DVD speler. Over de DVD speler ben ik uit, dat wordt natuurlijk een Pioneer 105s, maar over de tv kaart niet...Ik heb ff in de pricewatch gekeken en heb dit allemaal gezien:
Maar hoe is de beeldkwaliteit van TV kaarten? Kan iemand een screenshot sturen?
Nog een vraagje: moet ik een MPEGII kaart kopen als ik binnenkort een DVD speler aanschaf voor betere beeldkwaliteit, of bakt mijn Elsa Gladiac Ultra er genoeg van
Jaja, ik heb veel te vragen...Alvast bedankt
Ik ben van plan om een TV kaart te gaan kopen en over een tijdje ook een DVD speler. Over de DVD speler ben ik uit, dat wordt natuurlijk een Pioneer 105s, maar over de tv kaart niet...Ik heb ff in de pricewatch gekeken en heb dit allemaal gezien:
Nu vraag ik me ook af welke ik het beste kan nemen...Van Hauppauge lijkt mij de Win/TV Theatre het heftigste, aangezien die de meeste mogelijkheden heeft.9 Hauppauge Win/TV Go FL 136,- 26-04
3 Hauppauge Win/TV PCI FL 262,- 23-04
4 Hauppauge Win/TV Primio FL 207,- 26-04
2 Hauppauge Win/TV Radio FL 277,- 26-04
10 Hauppauge Win/TV Theatre FL 343,- 26-04
7 Miro Video PCTV FL 129,- 26-04
13 Miro Video PCTV Pro FL 239,- 26-04
8 Pinnacle PC TV rave FL 125,- 26-04
Maar hoe is de beeldkwaliteit van TV kaarten? Kan iemand een screenshot sturen?
Nog een vraagje: moet ik een MPEGII kaart kopen als ik binnenkort een DVD speler aanschaf voor betere beeldkwaliteit, of bakt mijn Elsa Gladiac Ultra er genoeg van
Jaja, ik heb veel te vragen...Alvast bedankt