De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een Diamond Viper V550 16Mb AGP te warm???????????????
Die kaart is al bijna 3 jaar oud en ik kan me niet voorstellen dat ie te warm zou worden, mede omdat ik zelf die kaart al meer dan 2 jaar gebruik.
Die passieve koeling die op de AGP modellen zit werkt prima bij mij.
Die kaart is al bijna 3 jaar oud en ik kan me niet voorstellen dat ie te warm zou worden, mede omdat ik zelf die kaart al meer dan 2 jaar gebruik.
Die passieve koeling die op de AGP modellen zit werkt prima bij mij.
Niet warm? Man dat ding wordt gloeiend heet
! Komt mede omdat ie nog in het 0.35um (!) proces gemaakt is. Een fan op de passieve koeler kan nooit kwaad.
Ik heb die kaart al heel lang en ik heb er nooit problemen mee gehad dat ie te warm word dat kan gewoon niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Raar, bij mij deed ie dat wel (stond ie ook bekend om) .. misschien zijn ze later overgestapt naar 0.25um
hmm ik heb er nu een cooler opgezet gewoon een oude 486 processor cooler en nu is hij lekker cool maar ik heb nog een paar vrienden gevraagd en 1 had hetzelfde en een andere kon je gewoon vastpakken zonder dat deze enigzins warm is waarschijnlijk toch een verandering in de kaart na ervaringen in het verleden;) mare die van wordt nu niet weer zo warm in elk geval
Heb ik geen last van,
PII 350 + Diamond Viper 550 16MB AGP = 32C
PII 350 + Diamond Viper 550 16MB AGP = 32C
Pagina: 1