De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
vervolg>
heb het nog geprobeerd met een andere video kaart, werkte nog steeds niet........
heb het nog geprobeerd met een andere video kaart, werkte nog steeds niet........
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb ik net ff gedaan, hielp niet.:'(
Hoe speel je die vobs af? en waar vandaan?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
ik probeer ze gewoon van hd te spelen (dvd rom werkt het wel gewoon- zelfs beter)
met powerdvd 3.0, windvd en atidvd geven helemaal geen beeld.
Ik denk dat het komt door een of andere beveiliging die met die ati drivers is geinstalleerd.
Is er iemand bij wie het wel werkt zo je met welke config??
Alvast bedankt
met powerdvd 3.0, windvd en atidvd geven helemaal geen beeld.
Ik denk dat het komt door een of andere beveiliging die met die ati drivers is geinstalleerd.
Is er iemand bij wie het wel werkt zo je met welke config??
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik heb een AMD-1100, MSI K7T-PRO-Turbo-R, 1024Mb 133Mhz, Samsung 80Gb (2x40-Raid) en natuurlijk een ATI Radeon 64Mb DDR ViVo met de laatste drivers (4.13.7106). Gebruik voor het afspelen WinDVD2000 en heb absoluut geen problemen met het afspelen van vob''s. Ik denk dat het probleem bij jou ergens anders ligt.
(btw...heb je wel geluid en zwart beeld of helemaal niks?)
(btw...heb je wel geluid en zwart beeld of helemaal niks?)
Pagina: 1