[BC3] Detenator drivers geinstalleerd?? hoe te zien??

Pagina: 1
Acties:

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
Hallo,

ik heb gister de geforce2mx van elsa gekocht voor f215,- , drivers geinstalleerd enzo.
Ik had eerst een viper770 en nu is mijn score dus omhoog gegaan naar 2848 naar 4090

Dit is het probleem niet maar ik hoor overal dingen over de detanor drivers. Ik heb die dus gedownload de allernieuwste. Maar als ik de setup9x.exe file run gebeurt er dus gewoon helemaal niets. Net of ik niets gedaan heb.
Hoe kan ik zien of de detanator drivers al geinstalleerd zijn?? en waar??

alvast heel erg bedankt, en ja ik heb de search doorgespit.

...

• phemelrijk
  • Laatst online: 25-08 10:46

phemelrijk

Wat is dat dan ?

In principe zou je wel wat moeten zien gebeuren, want er worden nieuwe drivers geinstalleerd. Meestal veranderd ook dhet instellingen menu bij je beeldschermopties'' als je naar je beeldscherm opties gaat. Ook kun je kijken naar systeem eigenschappen en dan naar apparaat beheer. Kijk of de datum van de drivers ge updated zijn. :) Suc6

Verwijderd

Als het goed is heb je meer bestanden in de directorie van je nieuwe drivers staan waaronder .inf bestanden.
Doe het volgende:
Configuratiescherm > Beeldscherm > instellingen > geavanceerd > adapter > wijzigen > blader naar de directorie met de nieuwe drivers en klik op OK.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je in configuratiescherm op display klikt. Dan tabje instellingen. Dan geavanceerd.

Als je detonators geinstalleerd zijn zie je een geforce tabje. Klik daarop. Dan zie je een klein venstertje waar de verschillende driver files in staan.

En het mooie komt nog. De versie wordt ook weergegeven :) geweldig he *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• earthforce
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 00:30 schreef Braadkip het volgende:
Als het goed is heb je meer bestanden in de directorie van je nieuwe drivers staan waaronder .inf bestanden.
Doe het volgende:
Configuratiescherm > Beeldscherm > instellingen > geavanceerd > adapter > wijzigen > blader naar de directorie met de nieuwe drivers en klik op OK.
kijk hier heb ik wat aan, nu is mijn score van 4090 naar 4601 gestegen, en ik heb mijn geforce tabje! lol
bedankt!

...

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Nu nog ff coolbits downloaden op www.geforcefaq.com en dan ga je oc''en... :)

Verwijderd

Np, graag gedaan. *D
Pagina: 1