gordijnen of rolluiken of wat dan ook dicht doen kan ook dat heb je al dus kost niks
kan daarvoor weer een paar lege cd''tjes kopen of floppy''s
ik ben op zoek naar zo''n kap voor om mijn monitor tegen de lichtinval enzo. Heb de monitor hier staan zodat soms de zon er half op valt. (heel irri)
Zag ik laatst bijeen vriend die had een Lacie monitor met zo''n soort Kap eromheen zodat het licht niet direct op de beeldbuis valt.
Zijn die ook los verkrijgbaar? zo ja wat kost dat en waar kan ik die kopen??
Zag ik laatst bijeen vriend die had een Lacie monitor met zo''n soort Kap eromheen zodat het licht niet direct op de beeldbuis valt.
Zijn die ook los verkrijgbaar? zo ja wat kost dat en waar kan ik die kopen??
heb mn rolgordijn meestal wel dicht... maar niet helemaal (zou beter zijn alsie helemaal niet dichthoeft)
door het kiertje komt de zon naar binnen.
Raam op het zuiden he, niet zo fijn.
Hmm heb een 17" monitor. enne zo''n ding heeft toch geen aarde afvoerdraadje nodig? tis toch geen beeldschermfilter?
door het kiertje komt de zon naar binnen.
Raam op het zuiden he, niet zo fijn.
Hmm heb een 17" monitor. enne zo''n ding heeft toch geen aarde afvoerdraadje nodig? tis toch geen beeldschermfilter?
Ik heb van die vertikale lamellen, zodat ik het licht naar de andere kant van m''n kamer kan filteren, erg relaxed en net zo donker als met een
op
/dev/null
jammer genoeg heb ik een rolgordijn een een Velux raam. (jeweetwel zo''n schuin dakraam)
geen lamellen voor mij helaas.....
geen lamellen voor mij helaas.....
Dat heet toch een monitor shader wat je zoekt. Staan ze altijd mee op beursen en volgens mij ook een PC-bladen
And now the most interresting part of deze grot
voor velux dakramen zijn ook rolluiken lamellen luxaflex te verkrijgen hoor
Volgens mij bedoel je met zo''n window shader zo''n beeldschermfilter, en ik zoek echt zo''n kap rond de monitor, niet voor de beeldbuis.Op zondag 29 april 2001 20:57 schreef mr_fragle het volgende:
Dat heet toch een monitor shader wat je zoekt. Staan ze altijd mee op beursen en volgens mij ook een PC-bladen
enne -autnor-, dat dakgordijn hier vervangen is duurder dan zo''n monitorkap, en waarom zou ik? (hij verduisterd goed, dus)
Pagina: 1