[BC3] goede monitor

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ga een nieuwe pc kopen en ik wil nu graag een betere monitor. Degene die ik nu heb is een "17 monitor van dell ongeveer 4 jaar oud.
Ik hoef niet perse een grotere monitor te hebben als het beeld maar lekker scherp is, want ik heb nu het gevoel dat het beeld een beetje wazig is. Aanvankelijk moest ik een flatscreen kopen van mijn vader, maar mijn vraag is of er gewone monitoren zijn die een betere kwaliteit hebben als de flatscreen monitoren (aangezien 2000 gulden een hoop geld is voor een monitor)

• StephaN900
  • Niet online
Oh ja ik wilde eigenlijk weer een dell kopen en hier zit standaard een 17 inch scherm bij en voor een meerprijs van 200 gulden krijg je een ultrascreen (is dit degene met een betere kwaliteit?)

Verwijderd

Laatst nog een goeie gezien op de site van Belinea de 103065. Hij is het goedkoopst bij www.pcvergelijk.com (volgens pricewatch). Ik overweeg om zelf ook zo een te gaan kopen

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Wanneer jij zegt dat je een goede en scherpe monitor wilt hebben, zou ik je de TFT-technologie afraden. Een conventionele CRT-beeldbuis overtreft de flatscreens nog altijd met haar scherpte en kwaliteit.

Of het een Dell moet wezen of niet kan ik het volgende zeggen:
Zelf heb ik al ruim twee jaar een 17" monitor van LG Electronics die me echt prima bevalt. Het gaat hierbij om de LG 795FT Plus. Dit is een triniton model en levert mij al jaren superscherpe en hoogwaardige beeldkwaliteit, een makkelijk te bedienen OSD en kan hoge resoluties en refresh-rates aan. Tevens zit er aan de achterkant van de monitor een USB-hub ingebakken. Kan erg handig zijn.

Veel plezier met het uitzoeken welke monitor je neemt. Bedenkt wel dat de monitor het belangrijkste van je PC-configuratie is en dat je zoiets niet elk jaar vervangt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Op zondag 29 april 2001 17:34 schreef rAcEr het volgende:
Wanneer jij zegt dat je een goede en scherpe monitor wilt hebben, zou ik je de TFT-technologie afraden. Een conventionele CRT-beeldbuis overtreft de flatscreens nog altijd met haar scherpte en kwaliteit.

Of het een Dell moet wezen of niet kan ik het volgende zeggen:
Zelf heb ik al ruim twee jaar een 17" monitor van LG Electronics die me echt prima bevalt. Het gaat hierbij om de LG 795FT Plus. Dit is een triniton model en levert mij al jaren superscherpe en hoogwaardige beeldkwaliteit, een makkelijk te bedienen OSD en kan hoge resoluties en refresh-rates aan. Tevens zit er aan de achterkant van de monitor een USB-hub ingebakken. Kan erg handig zijn.

Veel plezier met het uitzoeken welke monitor je neemt. Bedenkt wel dat de monitor het belangrijkste van je PC-configuratie is en dat je zoiets niet elk jaar vervangt.
Een goede lcd is helemaal niet slechter dan een crt hoor...

• StephaN900
  • Niet online
Bedankt voor de reacties, maar aangezien ik het liefst een dell systeem met een p4 wilde kopen kan ik de monitor niet los kopen vandaar zou ik graag willen weten of die ultrascreen beter is. Hier kan je even kijken welke monitoren er zijn bij dit systeem http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nlbsd&l=nl&m=nlg&c=670&n=1574&cu=nldhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=-1&demo=&gc=&sbc=nldhsdimen&co=&b=21632

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Over die monitor:
Die UltraScan monitor lijkt me inderdaad een goede koop als ik het zo ff snel bekijk.

Aan onze vriend britneylover:
1. Britney is niet hot.
2. Kom maar eens met argumenten waarom een TFT monitor beter zou zijn dan een CRT.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09
Dell heeft uitstekende monitoren in het assortiment. Je moet dan wel de Trintron varianten nemen; de Ultrascans. De 19" en 21" bakken worden door Sony gemaakt en de 17" wordt door Nokia gemaakt en vervolgens met Dell logo''s opgeleukt. De Trinitron beeldbuizen komen sowieso bij Sony vandaan. Gewoon voor gaan; erg scherp beeld.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:32

JT

VETAK y0

Op zondag 29 april 2001 23:00 schreef rAcEr het volgende:
1. Britney is niet hot.
Ze is ZEKER WEL hot, maar ze word (helaas) te commercieel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1