© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Is denk ik ook wel makkelijk om on-board video en eoa GeForce kaartje te combineren zodat je twee monitoren kunt gebruiken.
Twee kaarten != per definitie SLI oid
Twee kaarten != per definitie SLI oid
Professioneel Hyves-weigeraar
we zijn het er waarschijnlijk allemaal wel over eens dat 8x brute overkill zal zijn als het uit komt (net als 4x wat nu misschien beter wordt gebruikt dan toen ome tom z''n artikeltje schreef mar wat denk je bijvoorbeeld van agp 16x of 32x? als we moore''s law hierop loslaten (helaas gaat dat denk ik niet als je kijkt naar de release van de diverse smaken agp in de loop vna de tijd) dan zouden we nu op 32 moeten zitten?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
wordt natuurlijk interessant om een GF3 voor de 3D erin te hangen samen met een ATI voor de 2D.
replace "ATI" with "Matrox"Op zondag 29 april 2001 21:48 schreef Kaap het volgende:
wordt natuurlijk interessant om een GF3 voor de 3D erin te hangen samen met een ATI voor de 2D.
Op dit moment lijkt mij een combinatie van een gf2gts/radeon en een matrox g400 ultiem, heerlijk 3d speed en heerlijke 2d kwaliteit...
Pagina: 1