De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je echt alleen maar DVD-films op TV wilt gaan kijken, dan is een speciale MPEG-kaart (zoals de DXR3 van Creative) de beste keuze. Zo ontlast je je systeem plus je hebt een uitstekende TV-output.
Mocht je echter ook wel eens een DivXje willen gaan kijken, dan heb je niks aan zo''n MPEG-kaart want die doet alleen MPEG1/2 en DivX is MPEG4. Dan kun je dus beter een normale kaart met TV-out nemen.
Mocht je echter ook wel eens een DivXje willen gaan kijken, dan heb je niks aan zo''n MPEG-kaart want die doet alleen MPEG1/2 en DivX is MPEG4. Dan kun je dus beter een normale kaart met TV-out nemen.
Of TV-out op beide kaarten natuurlijk !!!
@WIN
@WIN
Edwin, dat heb ik zelf toevallig... een DXR3 voor het DVD-werk en een TV-out op m''n GF2GTS voor het DivX-werk...
Is zo''n Hollywood nou veel beter dan een AGP kaart met TV-out i.c.m. bijv. WinDVD?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Mijn ervaring is dat DVD''s er mooier (helderder beeld, mooiere kleuren) uitzien met een Dxr3 / Hollywood Plus kaart dan op bijv. mijn GeForce2MX. Via TVout weet ik niet, kijk alleen DVD via de VGA output.
Zorg alleen wel dat als je een Hollywood Plus kaart wil, je de laatste revisie koopt, ander kun je storingstrepen krijgen (zoals ik nu heb
) op een LCD monitor of beamer. Dit kreeg ik gemailt van Sigma Designs support:
If you search for another Hollywood+ card for testing,please make sure that
the whole ASSY number is 53-000519-12,because the 12 after the dash
indicates that this is the latest Hollywood+ revision.
There is a minor noise problem with LCD displays caused by the analog to
digital converter because at the time the Hollywood Plus was designed LCD
displays were not available. This noise is manifested by thin vertical
lines on the desktop at all times.
Suc6...
Zorg alleen wel dat als je een Hollywood Plus kaart wil, je de laatste revisie koopt, ander kun je storingstrepen krijgen (zoals ik nu heb
If you search for another Hollywood+ card for testing,please make sure that
the whole ASSY number is 53-000519-12,because the 12 after the dash
indicates that this is the latest Hollywood+ revision.
There is a minor noise problem with LCD displays caused by the analog to
digital converter because at the time the Hollywood Plus was designed LCD
displays were not available. This noise is manifested by thin vertical
lines on the desktop at all times.
Suc6...
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Pagina: 1